بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

اسم سرخ پوستی

  اسم سرخ پوستی

برای آشنایی بیشتر با دوستان و آشنایان و یا نه، غریبه هایی که گاهی منت می گذارند و بر این صفحه نگاهی می اندازند، خیلی خوبست که نام سرخ پوستی آنان را بدانیم. اسم سرخ پوستی نقش بزرگی در شناساندن کسانی که از آنان نام بردیم دارد. پس در صورت امکان اسم سرخ پوستی خود را به ما بگویید. اگر دارید. و اگر ندارید، وای بر شما که لال از دنیا خواهید رفت. مگر ممکن است کسی اسم سرخ پوستی نداشته باشد؟

اسم سرخ پوستی شما چیست؟ بی هیچ توضیحی فقط نامتان را بگویید.

لازم به یاد آوری است که در مدتی که این پست آپ شد دوستی نام سرخ پوستی دو نفر دیگر را نوشت. ضرب المثلی بی ربط با این موضوع داریم که می فرماید:  "آقا اول یک سوزن به خودت بزن بعد یک جوالدوز به دیگران". ما اسم سرخ پوستی آدمهایی که عمرن به وبلاق وزین ما سر بزنند را بدانیم که چه بکنیم؟ بلا نسبت...... لا اله اله الله.

در ضمن ما این حق را برای خودمان محفوظ می داریم که زین پس هر جا که دلمان بخواهد از این اسامی به جای اسامی پارسی دوستان استفاده بکنیم.

اسم سرخ پوستی خودمان این است: 

در گرما خوش است.


نظرات 79 + ارسال نظر
koko پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 22:41

سلام
این پرت و پلاها چیه دوستان نوشتن ؟ فیلم هندی زیاد نگاه کردین ؟ یعنی چی اسم سرخپوستی من چی میشه ؟ من حد اقل ۱۵ تا دوست سرخپوست دارم و تمامشون اسم های معمولی دارن و همینطور پدرانشون و پدران پدرانشون ‌. فقط افرادی که در قبیله دارای جایگاه خاصی هستن اسامی دارن نسبت به جایگاه و اعمالی که در بعضی موارد انجام دادن تازه اون هم باید دید مربوط به چه قومی باشه بر مبنای رسوم اون قوم اسامی هم عوض میشه .
این رو نوشتم که اصلاعات شما بره بالا و چیزهایی ننویسین که آدم نتونه افکار شما رو درک کنه .
دنبال حروف قوم یاکی میگشتم چشم خورد به این سایت .

میکاییل جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 15:37

نام سرخپوستی برای
میکاییل
احمد
سولماز
الیاس
الینا

لطفا به نظرات رجوع کنید تا جواب خودتان را بگیرید

لیلا چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 00:22

معنی از این اسم اصلا خوشم نمیاد ولی معنی سوخپوستیش چی میشه.

اسم سرخپوستی بارها تو نظرات گفتم که هیچ ربطی به اسمی که شما را صدا می کنند یا معنی اسم شما ندارد. این اسم پر رنگ ترین خصوصیت شما در زندگیه. فقط هم آنهایی که شما را خوب می شناسند می توانند برایتان انتخاب کنند و یا خودتان.

میترا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1402 ساعت 22:31

ایستاده بادرد

Homa دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 21:49 http://@vdbhvrksbalkhjjdkalsjudn

من وفادار و بازیگوشم بعضیا میگن باهوشم بعضیا میگن کیوتم و بعضیام میگن خیییلی زیاد شبیه گربه هام سرعتم زیاده و خوش اخلاقم خونسردم و عاشق گربه هام هستم

آخری نام خوبیه. عاشق گربه ها.

فاطمه جمعه 16 دی‌ماه سال 1401 ساعت 17:28

سلام من عاشق اسامی سرخپوستی ام.سرچ کردم ب اینجا رسیدم.فاطمه اسم سرخپوستیش چی میشه، ب شدت دلسوز و سنگ صبور همه و عاشقِ پیشرفت و قدرتِ شخصی

اسم سرخ پوستی هر کس بستگی به روحیات و شخصیت اون داره. این نیست که معنی مثلا فاطمه چی میشه. خود شما با توجه به روحیات و خلقیات خودتون اسم انتخاب کنید.
البته خیلی ها توی خانواده و فامیل به شکلی شناخته میشوند.
کامنت ها رو که بخونید بیشتر متوجه قضیه می شید.

جابر چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1401 ساعت 21:36

نخورده مست

صفا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 18:55

رونده در کوه یا شیر نر نشسته

ՏᗩᒪOOᗰᗴ پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 13:44

اخلاق ندارم
اعصاب ندارم
گرم میگیرم با هرکی ازش خوشم بیاد
همش اهنگ گوش میدم
پر انرژی
باحال
شبا بیدار
فضول
کیوت

بالاخره؟

عزیز شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:43

رقصنده با بیبی

خیلی خوبه.

عمو سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 22:59

گوزنده در خواب هستم

اسم خیلیا اینه. کاش یک اسم منحصر به فرد داشتید.

افسون یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 13:25

افسون

مسیح یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:15

اسم سرخپوستی با معنی میخوام میتونید راهنماییم کنید؟

باید از کسانی که شما را می شناسند بپرسید. اسم سرخپوستی در واقع شکلی از یک صفت و رفتار آدم هاست.

محمدمهدی دلدار شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 10:37

اسم من چیه اساتید؟
عجله دارم لطفا سریع بگین

باید خود شما یا اطرافیان شما با توجه به ویژگیهای شما بگن. که معمولا به وسیله ی اطرافیان تعیین میشه.

کیان دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 22:41

اسم سرخپوستی من چیه؟

باید خود شما یا اطرافیان شما با توجه به ویژگیهای شما بگن. که معمولا به وسیله ی اطرافیان تعیین میشه.

Me یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 07:09

یعنی قشنگی ایرانی باشیوو استاده چیزوشعر گفتن هااا، اسم سرخپوستی خودمو میزارم (شکارچی لحظه ها مو سفیده خسته ها)

اسم سرخپوستی شما کمی طولانیه. شکارچی لحظه ها هم زیاده ولی من موسفید خسته ها نشنیدم. بازم خود دانید.

آیدا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 14:46

اسم سرخ پوستی من چیه؟

باید خود شما یا اطرافیان شما با توجه به ویژگیهای شما بگن.

123 شنبه 29 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 13:14

من خسته از بانک

صدرا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 15:18

اسم من ایستاده با کامپیوتر

mahi جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 03:10

شاید *زنده باش*
اخه وقتی تو شکم مادرم بودم خیلی اتفاقای بی دلیل اوفتاده که به راحتی میتونسته باعث مرگم بشه
حالا نمیدونم درست انتخاب کردم یا نه یه جا خونده بودم میتونه درمورد یه واقعه ام باشه ولی فکر کنم معمولا درمورد صفات خود ادمه اره؟

نام خوبیه. البته شاید نباشه قشنگتره.

... جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 21:54

سلام. چه باحال!
منم اسم بزارم برای خودم. چون اسم سرخپوستی ندارم
" جنگجوی خاموش"
مثلا از این اسم خفنا گذاشتم
البته این سرخپوستی ئه؟

باید متناسب با خصلت های شما باشه.

ریحانه جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 22:22

ابر ناجی8582

مهرشاد یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 23:35

اسم سرخپوستی بنده «خاموشگر سیل» است چون یک هفته پس از بند آمدن سیل بزرگ سال ۸۰ شیراز به دنیا آمدم

چه اسم مناسبی

She یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 16:01

زوزه ی گرگ

حجی قربان شنبه 6 دی‌ماه سال 1399 ساعت 19:29

میخوام معنی اسمم که در قمری میشه عید قربان به سرخ پوستی بدونم چی میشه

من نمی دونم. ولی اسم سرخپوستی الزامی نداره که معنی اسم خود شما باشه. با مناسبتی اونو میزارن. خیلی وقتا وقتی کسی بزرگ بشه براش انتخاب می کنن.

mahsa پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 12:04

سلام وقت بخیر میشه اسم سرخپوستیه منو برام بفرستین؟
مهسا

خود شما باید بگید. من که نمی دونم. اسم سرخپوستی معمولن یکی از خصلت های شخصه. در واقع یک چیزی مثل لقب.

فاخته یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 23:37

اسم سرخپوستی من
در آغوش گرگ

ماه نساء سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 19:13

مثلا منو به خونگرمی میشناسن و خودم عاشق رنگ آبی ام و عاشق آتشم

عصیان دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 18:20

عصیان،شاید نام دیگرمن باشد

سرخپوستها معمولن صرفن صفت به کار نمی برن و چیزی هم به قبلش اضافه می کنن. مثلن
مرغ عاصی.

یاشار سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 10:04

ای احمقا

ینی اسم شما اسم جمعه؟ چه جالب.

نگار شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 16:52

میشه لطفا توی انتخاب اسم سرخپوستی کمکم کنید؟ من خیلی سرما رو دوس دارم عاشق شکلاتمو خیلی شادو شنگولم چه نامی می تونم داشته باشم؟

خود من در گرما خوشست هستم. شما هم می تونه اسمتون در سرما خوشست باشه.
یا شاد با شکلات.

هاوبیر دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 02:33

سالم و درود.

trabghz جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:57

ایستاده در باد

پریسا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 03:10

پریسا

صدف یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 04:47 http://sadaf.blogsky.com

گریان در غم

مهین دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 19:03 http://siminbano.blogfa.com

شب خواب و روز خواب ،اینم یه اسمیه یا مثلا همیشه خسته اومم یا مغز ریخته ی سفره شده برای همه دیگه میتونم کماندار نوجوان هم بزارم

چه اسم خوبی.

مهدی سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 15:53

اسمم مهدی سرخپوستیش چی میشه

اسم سرخپوستی هیچ ارتباطی با اسم دیگه ای نداره. سرخپوستا معمولن وقتی کسی بزرگ میشد، اسمی از خصلتی متفاوت که اون داشته رو روی شخص می گذاشتن.
مثلن نام من محسنه. ولی اسم سرخپوستی که روی خودم گذاشتم "در گرما خوشست" ه. این اسم سرخپوستی هیچ ارتباطی به محسن نداره. فقط چون من از هوای گرم خوشم میاد اسمم شده این. شما هم بر مبنای اونچه که دیگران شما رو با اون می شناسن می تونید اسمی برای خودتون انتخاب کنید.

نغمه یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 19:58

اسم سرخ پوستى من چیه ممنون میشم بگید

شما خودتون باید بگید. اسمیه مطابق یک حادثه یا صفت یا ........ مربوط به خودتون.

علی دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 13:31

اسم گوش کبود میشه؟

چرا نمیشه. خیلیم خوبه.

anuagharta چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 23:47 http://anuagharta.blogfa.com

اسم اصلیم که آرش
اسم مستعارم آرتین
لقبم کره ایه که معنیش میشه سلحشور نور
اسم سرخ پوستیم هم باید باشه درمیان سایه ها

خییییییلی خوبه.

paria یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 23:21

رقصنده درباد

چه نام قشنگی.

رضا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 22:07

با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی
اسم سرخ پوستی من ابر سرخ هست چونکه زمانی که شروع به باریدن کند هیچگاه تمام نمیشود و بدخواه رو نابود میکند
شخصیت من همانند ابر سرخ هست
نظرتون چیه؟!
با تشکر

اسم خیلی خوبیه. ابر سرخ.

کریستین چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 18:40

اسمم چیه

من بگم؟ اسم شما رو خودتون می دونید. من از کجا بدونم؟

سما** چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1396 ساعت 16:43

سلام.. من امروز با سرچ نام سرخپوستی با این وبلاگ آشنا شدم.
همون لحظه به ذهنم "بی سرزمین تر از باد" رسید.
قبوله ؟ : )

خودتون می دونید. من بضاعتی در شکل نام ندارم.

نام سرخپوستى سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1396 ساعت 05:42

سلام و با تشکر از زحمات شما؛
یکى از بهترین و جالب ترین مطالبى بود که مطالعه کردم.

نام سرخپوستى من : او مى اندیشد

چه خوب. او می اندیشد.

عارفه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1396 ساعت 13:09

مثلا مِه مرا شاد درسته؟

توی کامنت قبلی یک اسم نوشتم. بیشتر به شکلیه که اطرافیان آدم رو با اون می شناسن.

عارفه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1396 ساعت 13:06 http://memarproject.mihanblog.ir

اسم سرخپوستی رو باید چجوری گذاشت؟
مثلا من تو هوای ابری و مه و رطوبت حالم خیلی خوبه و پرانرژی و خوشحالم
اسم سرخپوستیم میشه چی؟

ابر و باد کوهستان.

داوود ژ پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 15:33

نسیم.آرام

هانیه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 13:55

ندارم. ک ،خیلی سخته

با توجه به خصلت های شخصی تون می تونید نامی انتخاب کنید.

بهنود جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 http://www.facebook.com/behnood kalani

پست جالبی بودو دوست داشتم خلاقیتتو.
به نظرت اسم سرخ پوستی من چیه؟

ممنون. ولی من اسم سرخپوستی شما رو از کجا بدونم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد