بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

کبابی لادن


امروز ، صبح کله‌ی سحر، حدودای ساعت نه و نیم برای کاری از خونه زدم بیرون. توی خیابونی نزدیک میدون فرحبخش، ببخشید سلماس، راننده‌ای ترمز کرد و پرسید: "ببخشید کبابی لادن کجاست؟"

من معمولا توی این مواقع برای این‌که ترافیک درست نشه جواب نمی‌دم و می‌گم نمی‌دونم. ولی این یکی رو گفتم. هرچند موقع آدرس دادن بوق ماشین‌های پشت سرش به صدا در اومدن. اون بنده خدام در موقع حرف زدن من راه افتاد و تشکری کرد و رفت.

کمی که گذشت با خودم  گفتم: "مرد مومن، تو آدرس بی بی رو بهش دادی و نه لادن رو. " بعدشم بی بی هم که باشه قنادی‌ه و کبابی نیست.

هیچی دیگه، از اون موقع دارم به این فکر می‌کنم که چقدر بعد از رسیدن به جایی که آدرس دادم بارم کرده.

راستی کبابی لادن می‌دونین کجاست؟

عکس سایه‌ام تزیینی‌ه و ربطی به مطلب نداره.

 


نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا خانم سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1398 ساعت 07:54

صبح نه ونیم کله سحر!

Sarah جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 01:12

تو تهرون آدرس اشتباه زیاد میدن

اگرم مثل من نخوان آدرس اشتباه بدن، حواس پرتی اشتباهش می کنه.

آروین شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 13:08 https://purpleonamber.blogspot.com/

من هر بار به کسی آدرس دادم یا اشتباه شد یا کاری کردم پرسش کننده لقمه را سه دور دور سرش بپیچد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد