بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

کله

کله ی چند کیلویی را خم می کند که از بالای عینک شما را ببیند.

عینک چند گرمی را بر نمی دارد.

حتمن برای این است که دستش را تکان ندهد.

ولی دست و عینک از کله سبک ترند که. یا نه؟ من اشتباه می کنم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
sarah چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 00:51

گاهی پیش میاد...من چند باری اینکار رو کردم مثلن وقتی که کتاب میخوندم کسی با من حرف بزنه عینک رو برنمیدارم از بالای عینک نگاهش میکنم و جواب میدم و دوباره کتاب میخونم یا وقتایی که از کاری خیلی متعجب باشم از بالای عینکم نگاه میکنم اما خیلی کم پیش اومده چون از اینکار خوشم نمیاد ولی خب ناخواسته گاهی پیش میاد...بعضیها طبق عادت اینکار رو میکنن مثل دوستم میگه دورش مشکل داره نزدیکم میشه از بالای عینک نگاهم میکنه حرف میزنه چند بار بهش گفتم میگه سارا من نمیتونم بردارم کورم میفهمی!

من که همیشه وبال گردنمه. برش میدارم و ولش می کنم. یک بار توی یک جلسه ای نخش پاره شده بود و منم یادم نبود همین جوری که برش داشتم افتاد زمین. با یکی دیگه که اونم دید کلی توی اون جلسه خندیدیم و سخنرانم ما رو ندید وگرنه مطمئن میشد که به اون خندیدیم.

فلورا جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 13:22

چقدر من با کلاس شدم اینجا
غیر از سالهای اول عینک دارشدن، بعدن همیشه این با کلاس بودن رو رعایت کردم. اما باز هم بیشترین تلفات رو دسته های عینک میدن، نه نقاط دیگر! به خاطر ظرافت دسته های عینک هاست! و فشارهایی که در مناطق اتصال دسته ها و بخش عدسی ها وجود داره!
راستی، شما چرا در فیسبوک پیدا تون نیست؟ اینستاگرام و تلگرام هستین؟

کلن ما ایرانی ها از فیس بوک یه جورایی اومدیم بیرون. این فیلترینگش خیلی اذیت می کنه. تلگرام و اینستاگرام نه. من توی هر دو هستم. ولی توی فیسبوکم هستم. اما هر دو سه روز یکبار میرم سراغش.

flora پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 15:23

فکر نمیکنم از تنبلی باشه. بیشتر بخاطر حساس بودن دسته های عینک هاست که همیشه از این ناحیه به فنا میرسن! البته تجربه ی 27 سال عینک گذاشتن اینو به من میگه ... چه بسا شما تجربه های بهتر و جالبتری داشته باشید چنانکه در پیام بالا فرمودین

مردم کلن در مورد عینک کاری می کنن که دسته هاش آسیب می بینه. اونم این که با یک دست عینک رو از چشم بر می دارن. فرهنگ عینک اینه که اگر با یک دست برداشته میشه باید وسط عینک که روی بینیه رو گرفت و اونو برداشت. نه، باید با دو دست عینک رو برداشت. این شکل قضیه ام با کلاس تره. چون نشون میده کاربر، فرهنگ اینم داره.

دکمه پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:26 http://dok-meh.blogsky.com

نه بعضی وقتا دست و عینک سنگین تر از کله هست.
بستگی به این داره کله ی کی باشه :|

کله معمولن متناسب به هیکله. هر که کله اش بیش، زورش بیشتر.

Sophia سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:41

آقا محسن، شما که فیزیک خوندین احتمالا فیزیک زیستی هم خونده باشید، خب بشین محاسبه کن... تکون دادن کله یا بلند کردن دست و ورداشتن عینک!در کدومشون انرژی بیشتری مصرف میشه! ...جوابشو به ما هم بگو..

خود منم اینکارو نمی کنم. ینی از بالای عینک نگاه می کنم و برش نمی دام. مگه بخوام برای کسی کلاس بزارم. چون خیلی کار با کلاسیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد