بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

78 تومن

78 تومن

موقع حساب کردن قیمت دارویی که خریده بودم به طرف صندوق رفتم. یک نفر جلوی من بود. در دستانش تعدادی  ده هزار تومانی بود. پرسید:

-حساب من چقد شد؟

-78 تومن

اسکناس ها در دست چپش بود. دست راست را به طرف دهانش برد. در لحظه و قبل از این که یادش بیاندازم که شستش را به زبانش نکشد، مسیر دستش به طرف پیشانی‌اش رفت و با عرقش دو انگشت دست راست را خیس کرد و هشت تا ده هزار تومانی شمرد و به صندوقدار داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
Sarah سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 02:08

به مربیم چند باری گفتم ببخشید دستتون رو به همه جا زدین بعدش هم زدین به دهنتون بعد گفته واقعا من دستمو زدم به دهنم‌؟!!گفتم بله من حواسم بود اون لحظه که درس میده اصلن حواسش نیست چه کار میکنه.این روزا هم که ماسک نمیزنه بیشتر حرص میخورم تا سرفه میکنه چپ چپ نگاهش میکنم میخنده میگه چه گیری کردیم‌از دست کرونا آب دهنمون بپره فکر میکنن کرونا داریم. اونقدر هم اطرافم رو الکل میزنم که سردرد میگیرم

ببین اگه در یک موقعیت بی تغییر باشیم نیازی به ماسک و ضدعفونی کردن نیست. مثل وقتی که توی خونه هستیم. ولی درست توی کلاس ماسک باید باشه ولی دست تمیز رو میشه به طرف دهن برد. :

sophia پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 09:18

هاها...
خوب به آدمهای اطرافت دقت میکنی.

این روزا کله ام پراز کروناست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد