بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

سیگار و ویروس چینی

نظریه ای که خودم بعد از شیوع ویروس چینی اختراع کردم اینه که دوستان سیگاری همون اول که بسته رو باز می کنن با دست تمیز سیگارا رو در بیارن و فیلتر رو بکنن توی جعبه. بعدها حتا با دست آلوده هم اگه سیگاری در بیارن همین که روشنش کنن ویروس چینی دیناموس کشته میشه. خیلیم پیش میاد که کسی توی خیابون ازمون سیگار میخواد. اگه بگیم خودت بردار یک مشکل برای ماست و اگه ما بدیم یک مشکل واسه اون. پس با این کار مشکل حله. البته گاهی ممکنه فیلتر رو آتیش بزنن که اونم خب ضرر این کاره. تازه ویروس هم میگیریم. چون سرش که چینیه توی دهنمونه. پس مراقب باشیم.
البته قوطی سیگارم خوبه که موقع برداشتن سیگار از سرش بگیریم. برای تعارفش هم مشکلی نداریم.

نظرات 2 + ارسال نظر
Gk پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 14:27

بدترین حالت میدونید چیه؟
اینه که عادت به خرید نخی سیگار داشته باشی:)
دیگه مجبور به دوری از سیگار میشه ادم.

من راستش بیشتر از پنجاه ساله که سیگاری هستم و تا به امروز سیگار نخی نخریدم. فقط هم برای همین کثیف بودن. صرفن که قضیه ویروس نیست. دست فروشنده هم در کاره و ......

یه بنده خدا پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 14:15 https://oldjavoon.blogsky.com/

سلام و عرض ادب
والا سیگار ایرانی بکشین شرف داره به انواع خارجیش که توی خوشبینانه ترین حالتش چینی هستن،وگرنه آشغالهای تولید پاکستان و افغانستان.
سیگار ایرانی لااقل فقط توتون داخلش هست و چون هنوز تکنولوژی نداریم داخلشون اسانس و این زهر مارها نیست.
ببخشید اگه پرحرفی کردم.

اتفاقن نه. درست میگید. من کنت میکشم که روش نوشته ساخت ایران. کمل و وینستون هم روش نوشته مخصوص ایران. حتمن کرمی توی قضیه هست. هرچند من نمیکشم. ولی مارلبورو یه جورایی خارجیه که قاچاقی میاد ایران. ساخت کجاشو نمی دونم. در ضمن من حتا اگر بخوام بخرم جیبم اجازه نمی ده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد