بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

ببخشید آقا!

ببخشید آقا!

چند صندلی انتظارِ جایی را، به دلیل کرونا توی پیاده رو چیده بودند. روی یکی از آن‌ها نشسته بودم. چشمم به صفحه‌ی گوشی و گوشم به بلندگویی که شماره‌ی نوبت را می‌خواند.  آقایی نزدیکم شد و خیلی محترمانه گفت: ببخشید آقا، ممکنه کمی از وقتتون رو بگیرم؟

در آنی ذهنم رفت به سمت جیبم. در جا آماده شدم که بگویم" پول نقد ندارم. جمله ای که این روزها پاسخ خیلی از این پرسشهاست. که گفت: رفته بودم بانک، وقتی اومدم بیرون، دستم رفت به طرف جیبم که یکهو دیدم، ای دل غافل، ..... در اینجا ذهنم به طرف دزدیدن گوشی هم‌راهش پرواز کرد. ...  الکل سفیدی که برای ضدعفونی استفاده می‌کنم رو نیاوردم. ممکنه از الکل شما استفاده بکنم؟

با این که به نظر نمی‌رسید قصد قاپیدن گوشی همراهم را داشته باشد، ولی آنرا در یک جیبم گذاشتم و اسپری الکل را از جیب دیگر در آوردم و به سمت کف دستانش که جلوی من باز شده بود گرفتم و پاشیدم. حالت مالیدن دستهایش درست شبیه این بود که در زیر یک شیر آب دارد آنها را میشوید. کمی بعد کلی تشکر کرد و رفت.

برای اولین بار بود که چنین درخواستی را از یک رهگذر می‌شنیدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره جعفری جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 00:21

نتیجه گیری امروز : مغز عزیز دو دقیقه خموش باش ببینیم بنده خدا چی میگه

Sarah سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 02:17

چه جالب که همچین درخواستی کرده!...من‌هر وقت الکلم رو از کیفم در میارم دوستام که همراهم هستن اگه دستشون تمیز هم باشه میارن وسط که دست ما رو هم الکل بزن انگار تبرکه.شایدم فهمیدن الکل من خالص تر و ناب تره

کار از محکم کاری عیب نمی کنه. البته یه جورایی داره عادت هم میشه. مثلن من هر از گاهی همینجوری الکل میزنم به دستم. الکی.

sophia دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 14:50

آفرن، آفرن! خوبه مجهز میری بیرون.
توی بانک که همیشه پیش میاد، داری پول نقد رو الکل پاشی میکنی، یکی میاد و ازت میخاد پول اونو هم الکل بزنی. ولی کارمندای بانک که کلا بی خیال این چیزا هستن.

یکی از بیشترین تلفاتی که توی کرونا داریم میدیم، کارمندای بانکان. نمی دونم یا بیخیالن و بی... یا دوست دارن که نباشن. که البته احتمال اولیش بیشتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد