بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

آقا ببخشید

از پشت سرم صدای آقایی آمد که:

آقا ببخشید.

چیو؟

جیو نه، کیو؟

کیو؟

منو.

چرا؟ بفرمایید.

ممکنه بگید ساعت چنده؟

نگاهی به ساعتم کردم  و گفتم:

هنوز خیییلی مونده.

تا کی؟

تا شب.

ممنون.

خواهش می کنم.

در تمام این مدت به طرف من در حرکت بود. گامهایم  را کند کرده بودم. وقتی گفت ممنون، در کنارم بود. ولی بعد از شنیدن خواهش می کنم، بی کلمه ای از من گذشت. 

نظرات 2 + ارسال نظر
sophia جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 15:04

تنها هنر مدرسه، ایجاد استرسِ! استرس زمان که به نظر من یکی از بدترین نوع استرسها به حساب میاد! در مدرسه ایجاد میشه. یه زمانی اونقدر استرس زمان داشتم، که بدون نگاه به ساعت هم میدونستم ساعت چند و چند دقیقه است. روی این موضوع شرطی بندی هم میکردم.

خیییییییییلی بد بود. خییییییلی. جز کابوس چیز دیگه ای نبود. هیچ وقت هم مسئولان با این که خودشونم این رو حس کردن، فکری به حال این نکردن.

sophia جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 00:02

همیشه اینطوری راهنمایی میکنی!!
اینو که خودش هم میدونست.

خیلی وقتا آره. البته به طرفم نگاه میکنم. اگه عین خودم باشه که ساعت خیلی براش مهم نباشه وگرنه بچه محصل باشه دقیقه رو هم بهش میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد