بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

می گفت ....


می گفت، هر وقت مردم، مرا در اینجا دفن کنید. استخوان هایش را جمع می کنند و در پایین پاهایم می گذارند.  چون سی سال ا ز مرگ او  گذشته.
گفتم: ببین، از من نخواه، که دور و برت آنقدر شلوغ است که برای نظر من، که از تو نظر گرفته ام ، تره هم خورد کنند. تازه، چه بسا قبل از تو، من نروم،.ها؟
خلاصه، اگر کسی با این قضیه برخورد کرد، با این یادداشت، حجت بر وی تمام کرده ایم. بعدن نرود و بگوید من ندیدم چون اینترنت قطع بود و ........ نخیر. این قضیه خیلی فراتر از اینترنت است. این را ما در وبلاق وزینمان گذاشتیم که اصلن هم قطع نبود و نخواهد بود.
ما مرده و شما زنده..........
نظرات 5 + ارسال نظر
Mridns شنبه 24 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 23:37

مجددا علیک!
میگم شما که انقدر زیبا مینویسی و میخونی و عکس میگیری ، چرا یه پیج اینستاگرام نداری تا همه چی کنار هم آرشیو باشه و نگران از بین رفت شون نباشی ؟! چون توی این پست گفتید که قراره این صفحه تا همیشه موندگار باشه خواستم بگم خیر جناب من وبلاگم رو با ۴سال خاطره از دست دادم و هیچ آثاری ازش باقی نمونده! میهن بلاگ احمق! مشتاقم به زودی توی فضای اینستاگرام دنبال کنم مطالب تون رو

من توی اینستاگرام هستم. به اسم خودم. صفحه ام هم همگانیه. خوشحال میشم بیایید. فقط فرقش اینه که اونجا دیگه فقط صدا میزارم. و حداکثر یک دقیقه و بعدش توی تلگرام فایل کامل رو می گذارم. آدرس هر دو رو این زیر می نویسم.
اینستا گرام:
mohsen_mehdibehesht
تلگرام :
Sedahamoon@
البته همون فایلایی که توی تلگرام میزارم اینجا توی "صداهایی که می شنویم " هم هست.

سید محسن شنبه 30 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:49 http://telon4.blogfa.com/

درود بر شما--عجب انشاء ی ---فقط مواظب باشید چیز زیادی تحویل خاک ندهیم.باید از همه چیز زندگی کاملا استفاده کنیم حتی از بدن خودمان.

سپاسگزارم. حتمن.

sophia جمعه 8 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:34

سلام محسن، خوبی؟ بالاخره اینترنت قطع شد و یه سر به اینجا زدی؟ جالبه 28 آبان نت داشتی؟ شنیدم در مدت قطع اینترنت تعدادی معدودی نت داشتن؟! تو از اونا بودی؟!
چرا رفیقت خواسته اش رو در وصیت نامه اش قید نمی کنه؟! البته باید وصیت نامه رو ابتدا در اختیار یک وکیل قانونی قرار بده، اونوقت ورثه ملزم به اجرای وصیت هستن.

نه. منم اینترنت نداشتم. ولی اینترنت خارجی نداشتم. بلاگ اسکای اصلن قطع نشد.
بعد از نوشتن این یادداشت هم کامپیوترم خراب شد و الان با نوت بوک دوستی این رو جواب دادم.
دوستم همین که به من بگه کافیه. منم که وصیت رو اجرا نمی کنم. وقتی بمیره تمومه.

فلورا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 06:04

فقط اینترنت مملکت قطع شده، ما از اسب افتادیم، از اصل نیفتادیم که!
شما هم بزرگ خاندان هستین، اینقدر ته دل ما رو خالی نکنین!

من به تنها چیزی که فکر نمی کنم مردنه. اینو یکی دیگه گفت که با هم بودیم و قبر رو نشون داد.
از لطف شما هم بسیار سپاسگزارم.

فاضله سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 14:16 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ان شاءالله زنده دل باشیدوپاینده

سپاسگزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد