بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

وا! مگه می‌شه؟



مقابل مجتمع در حال ساخت ِ روبروی محل زندگی‌ام ایستاده بود و هر از گاهی فریاد می‌زد: مراد! آهای مراد! در حالیکه الف هر دو مراد را می کشید. به او که رسیدم، با او هم‌راه شدم و در حالی‌که در جیب‌هایم به دنبال کلید ساختمان خودم بودم فریاد زدم: مراد! آهای مراد!

بعد خطاب به زن گفتم: مراد انگار نیست.

- وا! مگه می‌شه؟ ینی چی؟ کجا رفته؟

از داخل محوطه‌، کسی که مراد نبود، با صدای بلندی پرسد: مراد نیست خانم. مراد نیست.  با مراد کار دارید یا با ساختمون؟

- وا! مگه می‌شه؟ ینی چی نیستش؟ مراد! آهای مراد!

- خانم گفتم که .......

صدای جانشین مراد و خانم، که حالا دیگر به شکل پچ پچ در آمده بود و مجتمع در حال ساخت را رها کرده و راهی آپارتمان خودم شدم. تا طبقه‌ی سوم می‌بایستی بالا بروم. سر هر پیچ پله‌ها که مشرف به بیرون بود، مکثی می کردم و نگاهی به آن ها می انداختم. یک بار دیگر  وا! مگه میشه را شنیدم. آن هم هنگامی که در آپارتمان را پشت سرم بستم.

تا شب و نیز هنگام خواب و همین‌طور در خواب، مدام کسی و کسانی فریاد می زدند: مراد! آهای مراد! وا! مگه می‌شه؟. ولی صداها، صدای آن زن نبود. صدای کسان دیگری بود.  صدای کسانی که ندیده بودمشان. هرگز.   

نظرات 5 + ارسال نظر
فرناز یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 22:02 http://http://farnaz.aminus3.com/

معلومه که میشه !! عادتوندنمون که تعجب نکنیم مخصوصا از نبود آدمها

خب این خانم مدام تعجب می کرد.

sophia جمعه 9 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 19:49

تکیه کلام در خودش کلی پیشینه ی فرهنگی داره. هر "وا" معنای مخصوص به خودشو داره. البته بماند که الان تقریبا همه سعی میکنن یه تکیه کلام شخصی داشته باشن. مثلا من یه مدتیه از تکیه کلام "جدی میگی!" زیاد استفاده میکردم. بعدش ترکش کردم.

حالا چرا ترکش کردی. جدی میگی که بد نبوده. آدمایی که باهاشون تماس داشتی سعی می کردن که دیگه دروغ نگن و در مقابل جدی میگی بگن آره. جدی میگم.

زری مشفق یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 21:12

مرادو بی خیال عجب برفی

لاهیجانه. صد قدم پایین تر اصلن این نبود. نمی دونم اینجا چرا اینجوری بود.

مرادی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 15:47

بعضی تکه کلام ها فقط مخصوص خانمها است، مثل همین وا.

استاد واقعا خوب نوشتن و بعد از آن خوب خواندن خیلی لذت بخش است.

معمولن نوشته هایی که خوب نوشته می شوند، خوب هم خوانده می شوند. ولی اگر غیر از این باشد و مثلن نقطه گذاری به طور مثال رعایت نشود، خواندن هم سخت می شود.

پروانه چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:54 http://shahnameh2.blogsky.com/

بله که میشه!
خیلی چیزها که آدم فکرشو هم نمیکنه میشه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد