بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

بز


به امید بهار، پارسال نمردم.

آخه می دونید؟ من بزم.

هرچند شک ندارم که جماعتی منتظرن توی بهار کلی علف بخورم و حسابی پروار بشم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانو در میهن شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 15:11

سلام سال نو مبارک
شاد وو سربلند باشید



دوست ارجمندم... ولی این ضرب المثل یه جورایی وعده سر خرمن نیست؟
بزک نمیر باهار میاد کمبوزه با....

ممنون. شما هم سال خوبی داشته باشید.
***
دو شکل داره. یکی میگن تا بهار نمیر که بهار علف بخوری و پروار بشی بعدش ما می کشیمت. یکی دیگه این که یه قول شما یه جوری متلک گفتنه. که شبیهش اینه: یقرون بده آش. به همین خیال باش.

زری مشفق یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 22:38 http://koochehayedelam.blogsky.com/

الان این گزارش سفر بود؟

نه. ضرب المثل بود. بزک نمیر باهار میاد.

sophia یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 22:11

دلیل اینکه من در تصویر دقیق ترم شاید به خاطر راست مغزی من باشه.
حیوانات خیلی دوست داشتنی هستن. مهربانن و قدر محبت رو می دونن. من حیوانات رو خیلی دوس دارم.

هیچی فکر کنم ازبس زبون ندارم، منو شبیه این زبون بسته ها دیده بود.

sophia شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:14 http://sophia.mihanblog.com

سلام اقا محسن، سال نو بر شما مبارک.
چه منتظر زیبایی. اون بچه اهو هم توی عکس بدجوری دلبری میکنه. منم دلم میخاد یکیشون رو داشتم. البته نه واسه اینکه علف بخوره و پروار بشه. همینطوری واسه سنگ صبوری و همدمی.

از دوستی امسال شنیدم که میگفت" گیاهخوار باشید تا کامروا باشید..."خلاصه گفته باشم کلی توصیه به گیاهخواری داشتن. با دیدن این عکس نگران شدم که در این توصیه چه نگاهی مستتر بود؟!!

پسر تو چقدر دقیقی. من خودم اصلن اون آهو رو ندیدم.

نگهداری حیوانات کلن و رویهم رفته سخته. زود زود می میرن و زود زود غصه دارت می کنن. یه جورایی کلن از دنیای آدم ها هم بیرون می ری.
گیاهخواری سخته. گاهی مسافر که باشی، تمام روز عین روزه دارا باید گرسنگی بکشی. چون غذای گیاهی پیدا نمی کنی. طعم غذاهای محلی کشور رو نمی چشی و .....
ینی در توصیه ی دوستت چه نگاهی مستتر بود؟
راستی عید شما هم مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد