بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

عابربانک


یکی شبیه خانمی که در این جا می بینید، مقابل عابربانک ایستاده بود. حیران. از کنارش که رد می شدم، در حالی که دو کارت در دستش بود، گفت:

ببخشید آقا!

از این که واژه ی "حاج آقا" به کار نبرد، علاقمند شدم با رغبت کمکش کنم.

- بله؟

- من می خوام از این کارت یک میلیون تومن بریزم توی این یکی کارت. باید چه عددی رو بزنم؟

- ده میلیون.

- ده میلیون؟

-بله. ده میلیون.

- مرسی.

......

نظرات 4 + ارسال نظر
نارنج چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:48 http://whatnow24.blogfa.com/

این کلمه دزد و مفت خور وشکم گنده و پشت اش « حاجی اقا « را بدجوری جمهوری اسلامی فرهنگ سازی کرده است .

مساله این جاست که حتا اونایی که با کل قضیه مشکل دارن ینی با دین و ...... یک ریزم سنگ کوروش کبیر و حمله ی اعراب به سینه می زنن استفاده می کنن. حاج آقا، حاج خانم. اصلن به نظر من حاجی بد نیست. و اگر کسی به مکه بره خب بهش بگن. ولی وقتی کسی حاجی نیست چرا باید بهش بگن؟ مگه آقا و خانم چه بدی داره؟

زری مشفق جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:25 http://koochehayedelam.blogsky.com/

یه زمانی میلیون یه عدد خیلی خیلی بزرگ بود یادش به خیر

راستش برای من الانم بزرگه. شما رو نمی دونم.

sophia پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:08

مساله رو شوخی نگیرید، تبدیل تومان به ریال؟!! واقعن مساله ی بغرنجیه؟!! وقتی صفر پول رسمیمون همینطور داره زیاده میشه معلومه که هم به معلم ریاضی و هم اقا معلم فیزیک نیاز پیدا میکنیم

من میترسم از این که پروژه ی حذف سه تا صفر از پول ملی اجرا بشه. بعدشم واحد پول از ریال بشه تومن. اون دیگه واویلاست. باید دوباره برگردیم مردسه. چرا که واقعنی سخته که بخوایم یک میلیون تومن الان رو از یک حساب به حساب دیگه بریزیم.

محبوب پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 18:42 http://a-tree.blogsky.com


پناه میبرم به خدای تعالی ...

آه محبوب. چه خوبه که هنوز هستی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد