بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

۲۳۳۶۰

هر شب با صدای ترانه ای از خونه همسایه خوابم می بره.

یه موقع هایی که با دقت گوش می دم می بینم که صدای خودمه که از اونجا می آد.

می تونی بگی اون کیه؟

من الان دقیقن ۲۳۳۶۰ روزه که به دنبال جواب این سئوالم.

کمکم کن.

***

این چیه؟ جمله ای از یک آهنگه، یا پاراگرافی از یک کتاب، یا دیالوگی از یک فیلم؟

به نظر می رسه که اگه فیلمه، ساخته وودی آلنه.

یک وقتی در بعداز بیست و سه قبلی آمده بود.

نظرات 10 + ارسال نظر
خاموش شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:46

سلام
بی رو دربایستی باید بگویم من یکی که می میرم برای لبخند عکس های پروفایلی که می گذارید.

ممنون.

روزبه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:46 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

:)
نه اگه زمونه پاکمون نکنه و پاکش نکنه. همیشه هست. چون مال من بود برای شما.

ممنون. زمونه ام خودمونو ممکنه پاک کنه ولی یادگارامونو پاک نمی کنه.

روزبه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:38 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

صدا که صدای دکتره.
گیتار رو نمی دونم رفیق.

اصولن من عادت ندارم هیچ کاری رو بدون اینکه از وجودم بیاد انجام بدم و واقعن دیشب با تمام وجود دوست داشتم اینو برای شما بفرستم و شما گوش کنید.
ولی خودمم نمی دونم چرا. یعنی اصلن مهم نیست.
چون هیچ وقت معنی این کارامو نفهمیدم و لذت بخش تر اینکه دوست هم ندارم بفهمم. لذتش بیشتره.

یه وقتی می گفتن
سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند.
وقتی خود آدم از یه چیزی خیلی خوشش بیاد و حسش باشه مطمئن باش که دیگران هم دوستش خواهند داشت. من که بماند.
من لینک این فایلو توی صداهامون می گذارم. بیشترم برای خودم. که هر وقت خواستم بهش گوش بدم.
از اونجایی که هست پاکش نمی کنی که؟ یک هو؟
اسمش همینه؟ اسماعیل؟

روزبه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

آقا ما "اونجا" خیلی تلاش کردیم این صدا رو برای شما "شی یر" کنیم ولی نشد که نشد. حالا نشد که نشد.
مجبورم شدم خودم دست به کار شم.
سوژه ی خوبی هم برای صداهامون است. به گمانم.
البته من تنها دوست داشتم شما این را بشنوی و بس.
+ شاید هم قبلن شنیدین...

http://s1.picofile.com/file/6270687122/Rezaa_Baraaheni_Smaaeel.wma.html

چه دست به کار خوبی کردی.
این کار قشنگ تر از آنست که دیگران هم نشنوند.
صدای دکتره؟ گیتارو کی زده؟
ممنون.
راستی نمایشنامه را گرفتم. آخر این هفته می خوانمش.

شمس سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:25

همزادته که ۵۴ سال باهاته شایدم یک ده سالی هم باشه ولی خسته شده زیاد سیگار نکش

همزاد شبا شروع میکنه ترانه خوندن؟ پس من چرا براش نمی خونم؟

آروین دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:54

داستان خیلی سورئالیستی شد... این مرد حتما گذشته گمشده ای دارد که باید از آن سر در بیاورد... چرا این همه روز فقط سوال داشته... در خانه همسایه را می زد و حداقل اگر جواب نمی گرفت کلی جواب غیرقابل قبول را از بازه پاسخ ها حذف می کرد....
من یک طوطی خاکستری دیدم که خوب صدا تقلید می کرد... این هم یک پاسخ قابل بحثه: همساده یک طوطی باهوش دارد که صدای مرد را تقلید می کند!

با وجود طوطی که داستان سورئالیستی نمیشه که. رئالیستی میشه.
خب در خونه همسایه رو حتمن نمی تونسته بزنه. شاید درش کوبه نداشته.

فرناز دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:24

شما آدم خوشبختی هستی با داشته هائی خوب : ترانه ای . همسایه ای . گوشی . صدائی ... حتی بدون پیدا کردن جواب این سوال هم میتوانی روزهای زیاد دیگری ادامه بدهی . بیاد داشته باش آدمهائی هستند بدون تمام این جواب ها که وقتی شبها به دیوار همسایه ای که ندارند گوش می کنند هیچ را می شنوند .. پیش از خواب و پس از تمام شب بیداری .

حالا صدای هیچ هم خیلی قشنگه. اینجوریه ببین:
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
البته این ها وسطای این خطوط موازی هم گاهی پیداش میشه.

آروین دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:04

۱۵ یا ۱۶ روز مونده بوده تا ۶۴ سالش بشه....
حالا بسته به این که تولدش چند سال با نزدیک ترین سال کبیسه فاصله داشته... این می تونه مهم باشه...دو هفته هم فرصت خوبیه واسه خیلی کارا!

خیلی کارا یعنی بازم دنبال جواب باشه؟

نیلوفر یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:44

من در مورد صدای ترانه خونه همسایه چیزی نمیگم چون هیچی نمیدونم .فقط میخواهم بگم که عکس پروفایلتون محشره .....عجب عکاس حرفه ای بوده این عکاس !!!!!!!!!!!!

ممنون. به عکساسش می گم.

حسام یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:29 http://hessamm.blogsky.com

منکه نشنیده ام تا حالا.
هر کی بوده درست ۶۴ سال داشته.

یعنی شب تولدش. یا روز تولدش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد