بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

برایت

برایت

برایت

عکس از: خودم

مگر فقط باید توی عکسامون عکس بگذاریم.

این عکس را وقتی گرفتم که داخل ساختمانی که این استخرش بود، عاقدی مشغول جاری کردن صیغه عقدی بود. الله و اکبر.

چون خودم خیلی از آن خوشم آمد و جو گیر این همه زیبایی شدم آن را کردم یک کارت تبریک.

نظرات 5 + ارسال نظر
مرادی دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 17:10

بسیار زیباست، چون تکراری نیست.دست شما درد نکند.

ممنون.

فرشته یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 19:36 http://freshblog.blogsky.com

این استخر چقدر واسه من آشناست!!!! جای ما خیلی خالی بود هااااااااااا ما هم عکاسی می کردیم بسی....!

این اون استخر نیست. اونم میگذارم اینجا.
این استخر استخر محل عقده که چند تا خونه با اونی که شما دیدید فاصله داره.

حسام شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 http://hessamm.blogsky.com/

این قشنگترین عکسیه که تابحال با یک دوربین دیجیتال گرفه شده... به خدا!

البته یک چیزهای دیگری هم این وسط در این نظر تو دخیل بوده که ما آنها را هم به حساب عکس می گذاریم.

آروین جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 http://shortcircuit.blogsky.com/

می دونی با دیدن این عکس زیبا چی برام تداعی شد؟
داری دام داری دام داری دام دارارم
داری دام داری دام داری دام دام
خنچه بیارید لاله بکارید خنده برآرید
می ره به حجله شادوماد
داری دام داری دام داری دام دیریریم
داری دام داری دام داری دام دام
بله برونه گل می تکونه دسته به دسته دونه به دونه شادوماد
داری دام داری دام داری دام دیریریم
داری دام داری دام داری دام دام
چه قشنگه موی بافتش چه بلنده تازه عروس
چه قشنگه چه خوش رنگه همه رنـــــــگه مثل طاووس
خوش به حال شادوماد...
روح ویگن شاد

پس چرا نمیگن خوش به حال عروس؟ داری داری داری دادام دادام دام؟

ابوغریب دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:20

بیگی منو
وای پسر دلم ضعف رفت
این رنگااین دلمو برد
تو همه چیزات درسته
سلیقت که دیگه حرف نداره

سرعت این زندگی امکان مطلعه ی متن های بزرگ رو از دست آدم گرفته به جاش
گاهی یه عکی یه کتاب شونصدهزارصفحه ای محسوب میشه
ایکاش من عکاس بودمی
دوستت دارم
یاهووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

من اصلن خودم کشته مرده این ترکیب رنگی هستم. حالا درسته که اینروزا همه اش به سبزی میزنم ولی این رو خیلی دوست میدارم.
ایکاش من هم عکاس بودم، بودمی. عکاس واقعنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد