بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

جایزه برای محسود

دولت پاکستان اعلام کرده که برای دریافت اطلاعاتی که به دستگیری زنده یا مرده بیت الله محسود، رهبر طالبان پاکستان منتهی شود، معادل 600 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

***

دولت پاکستان ضرر نکند یکهو. 600 هزار دلار؟  چرب ترش کنند شاید پیدا شد.  این مبلغ فقط خرج کاه و یونجه روزانه این آقاست.

***

عکس را گوگل کردم. با اسم همین بیت الله. حالا توی این عکس هست یا نیست اش را نمی دانم.

نظرات 9 + ارسال نظر
آتیش پاره جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:48 http://miss-atishpare.blogsky.com

۶۰۰ تا که خیلی کمه نمی ارزه اگه ۶۱۰ تا میدن من ببرم زنده تحویلش بدم!!!

همه ده هزارتا بیشتر؟ این که ارزش چونه زدنم نداره.

سیامک فارسی جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 http://morghegereftar.persianblog.ir

کسی در جهنم سبز مینویسد...

ینی شی؟

ابوغریب بخارائی جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20


بیگی منو
بالاخره
دیدی گفتم اوضاع کیشمیشی فعلی زیرسر(روسیاست)
بدین جهت زین پس آن مردک ریش درآصیاب سفید کرده
ازجانب من سید علی یف لعنت الله علیه نامیده میشود

راستی هوستینگی که ازاو من عکس میچسبانم مثل این که عکسارو نشون نمیده اگه زیر سر سرعت نباشه کلی عکس ازدست میره رفتنی
راستی حال اونجات خوبه
تامیتونی این روزا هندونه بخور هندونه برااونجا خیلی مفید فایده است .
دوستت دارم

این روسیاییای خبیث. ولی خودمانیم انگار همیشه یک خارجکی هست که ما به او بگوییم خبیث.
هندوانه هم می خورم. قرمز و خوبش. از اون خوب خوباش. خوشمزیه.

ابو غریب بخارائی پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:00

بگی منو!!!!
هدیه:
تصاویر عده ای از اراذل و اوباش:

http://www.filehurricane.com/viewerthumbnails/71200973103PM_244dvnn.jpg

این ها نیروهای مردمی و مموش هستند که.

ابوغریب بخارائی چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:38


بیگی من
خوش آمدی که خوشم آمد از آمدنت
دوستت دارم

گرفت تو.
نوووووووووووکرم.

ابوغریب بخارائی چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:42


وقتی نیستی چگونه میتوانم بگویم بیگی منو؟؟؟؟

اما تا دلت بخواهدبرایت هدیه دارم
بیگی تحویل
http://www.filehurricane.com/viewerthumbnails/630200934132PM_FFFFFFFFFFF.jpg

------------------------
http://www.filehurricane.com/viewerthumbnails/630200934408PM_CCCCCCCCCCCCCCCC.JPG

---------------------------------------------------
http://www.filehurricane.com/viewerthumbnails/630200934521PM_TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.JPG

-----------------------------------------------


من به آغوش تهران بازگشتم. البت تورا مدام می گیرم. خیالت تخت باشد. بود و نبود هم ندارد.

ر و ز ب ه - کلوب بسته شد! سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:35

چه روزگاری رو داریم پشت سر می گذاریم.. . .
که هتا فاصله گفتارهای خودمون هم زود به زود دگرگون میشه!

کلوب بسته شد..

کدام بک ار ابن کامنت ها زودتر بود.

ر و ز ب ه - کلوب آزاد شد! سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:57

کلوب دات کام آزاد شد.
درسته که خیلی مشکوک هست ولی چاره ی دیگری نیست!
:)

من از زندانی شدنش بی اطلاع بودم.

شمس دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:28

این گوشه زاویه یک بچه سیاه پوش هست اونه دیشب مهمان ما بود عجب یونجه میخورد

البته این حیوانات -البته حیف از لفظ حیوانات- یونجه را حتا می کشند. فقط نمی خورند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد