بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

جهان سوم

جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند ، خانه اش خراب می شود و هرکس بخواهد خانه اش آباد باشد باید در تخریب مملکتش بکوشد. 
این جمله از کیست؟
نظرات 12 + ارسال نظر
سام.. جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:39

مرحوم مصدق.


از نویسندگان قانون مدنی.... شاهکار علم حقوق.



من سام... دانشجوی کارشناسی ارش. ح، خ.

navid یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:14 http://www.magd-sat.blogsky.com

با عرض سلام

محسن جان ممنون که لینکم کردی منم شما را لینک کردم

ممنون. بهرحال من به شما خیلی بیشتر سر میزنم.

حسام یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:55 http://hessamm.blogsky.com

خوش به حالش! دوباره با شما برمی داره!

هنوز ورقه ها را به اداره آموزش نداده ام. میدونم که بیشتر دلت می خواد با اون توی یک کلاس باشی. می خوای خودتم رد کنم. گاهی سه تایی از دانشگاه می زنیم بیرون. درکه ای، فرح زادی، سولوقونی... ها؟
چون در روایات است که این جمله مال دکتر حسابی نیست. میتونیم از این تبصره استفاده کنیم. بهش فکر کن.
تازه اگر من را باز نشسته کنند چی؟
نه بهتره خودم ورقه براش بنویسم. آره این بهتره.
تینا جان قبولی. برو حالشو ببر.

حسام یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 http://hessamm.blogsky.com

تینا؟
آهان دختر قرمز رو می گین؟ فکر کنم چرا، نشسته بود کنار من. چطور؟

پس چرا بهش نرسوندی؟ طفلکی این واحد رو افتاد.

ر و ز ب ه یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

ظاهرا جمله تو لو رفته!

اونی که نوشتم از فرانتس کافکا بود. داستان همسایه..

راستی کجا قراره مطلبت رو در مورد حاجی آقا ببینیم؟
اینجا یا تو وبلاگ کتاب هایی که..
؟؟

مشکل ما اینه که همه چی مون خیلی زود لو میره.
حاجی آقا را توی کتابهایی که می خوانیم آپ میکنم.

حسام یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 http://hessamm.blogsky.com

دکتر محمود حسابی

سر جلسه تینا پیش تو ننشسته بود؟

ر و ز ب ه یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
به گوش خورده ولی به مغز خطور نکرده!

این از کیه ؟؟!!!!!

این به اون در !

به گوش خورده و... از کیه؟

پت شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:57 http://iampat.blogfa.com

من این جمله را از قول دکتر حسابی شنیده بودم. شما دقیقا می دانید از کیست؟

روایات نزد علما مختلفه. به احتمال زیاد جمله درستی از ایشونه.

niloofar شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:57

man in jomlaro yek jaee khondam ya shenidam.Aslan aval jomlaro ke didim agha baghiyasho goftim ....vali agha bebakhshid yademon nist az ki hast . fekr mikonam Aghaye Khatami
ya Mahatma Gandi

Shoma ham in darso oftadi. Boro ke kasr vahed avordi. Eeeshalla term Dighe

فرناز شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:48

شب خوش . اولا هر کی این جمله رو گفته دمش گرم ! زیاد هم مهم نیست اسمش چیه . (گاهی آدم بعد از اینکه اسم طرف رو میفهمه جمله از چشمش میوفته ! )
دوما من اول خوندم کشتی کج ( کشتی به کسر ک ) و قضیه خیلی برام داشت جالب میشد : کشتی کج شده و طوفان و این حرف ها ................
حالا شما مطمئنید که ورزشه ؟؟!!

بله کشتی کچ یک جور کشتیه که انگار هر حرکتی توش آزاده. انگار از Catch می آید که یعنی همدیگر را میگیرند و می زنند. تمام آن چه که در مورد این کشتی میدانم اینست که مرحوم رضا بیک ایمان وردی هنرپیشه سالهای دور سینمای فارسی یک وقتی قهرمان این نوع کشتی بود.

تینا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:03

نمیدونیم!!!

این جوری که رددی که. تقلبی، چیزی. این که نمیشه. من دلم نمی خواد تو نمره نیاری. البته بدم نمی اد که دوباره این واحد و با من بگیری.

محمد شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:03 http://www.batista-mohammad.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه اگه موافقی تبادل لینک کنیم منو با اسم وبلاگ تخصصی کشتی کج لینک کن بعد خبر بده که تو رو با چه اسمی لینک کنم .
راستی من کد قالبترو ساده میخوام اگه زحمتی نیست
کدش رو تو وبلاگم در یک نظر بنویس.یه چیز دیگه اگه بخوام جای اوون که نوشته بعد ازبیست و سه یه عکس بزارم باید چیکار کنم
ممنون

برادر من کشتی و کچ و بعداز بیست و سه؟
در وبلاگ حقیر بنده تنها چیزی که تا به حال به آن پرداخته نشده ورزش است متاسفانه. گاهی یادی از فوتبال و آن هم از نوع قرمز و آبی می کنم ولی ..
این قالب هم قالب شکلات است از قالبهای خود بلاگ اسکای. بعد به ویرایش قالب ها بروید و جایی که آدرس عکس شکلات را میبیند با عکس مورد نظر خودتان عوض کنید.
ایضن ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد