بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

رهنمودهایی برای معضلی به نام گلشیفته

وب سایت جهان نیوز با انتشار مطالب تندی خواستار برخورد مسئولان نسبت به اقدامات گل‌شیفته فراهانی شد. روزنامه اعتماد چهارشنبه 17 مهرماه 87

***

بعد از دیدن خبر بالا، فکر کردم مسئولان چگونه می‌توانند با اقدامات گل‌شیفته برخورد کنند. با توجه به این‌که این اقدامات فقط به بی‌حجابی ایشان در برنامه رد کارپت یا همان فرش قرمز فیلم مجموعه دروغ‌ها برمی‌گردد، وگرنه بازی ایشان در این فیلم، امر پنهانی نبوده است. همه هم می‌دانند که کلیه اصول و مبانی فقهی و اسلامی در این فیلم به دلیل شخصیتی که گل‌شیفته نقش وی را عهده دار بوده رعایت شده و این فیلم کاملن شرعی است. بنابراین بیاییم و راه‌های پیش پای مسئولان را در امتثال اوامر جهان نیوز بیابیم. شاید بتوانیم که کمکی به ایشان بکنیم. من به سهم خودم  چند رهنمود می‌دهم. شما هم اگر چیزی به ذهن‌تان می‌رسد دریغ نکنید. لطفن.

1 – از پلیس بین الملل –اینترپل- بخواهند که گل‌شیفته را دستگیر کرده و تحت‌الحفظ با اولین پرواز به کشور بازگردانند.

2 – توسط کشور سوئیس یعنی حافظ منافع آمریکا اعتراض خود را به شکل شدید الحنی به دولت آمریکا اعلام کرده خواستار اخراج گل‌شیفته از آمریکا بشوند.

3 – بهزاد فراهانی پدر گل‌شیفته را دستگیر کرده و به عنوان گروگان نگاه دارند تا مهر پدر و فرزندی باعث شود وی با پای خودش به میهن اسلامی بازگردد.

4 – فیلم‌های قبلی وی از سطح شهر جمع‌آوری شده و طی مراسم باشکوهی و در حضور ملت همیشه در صحنه و در ملاعام سوزانده شوند. مانند مواد مخدری که هراز گاهی می‌سوزانند.

5 – وی را ممنوع التصویر کنند.

6 – فیلم‌های او تحریم شده و اگر کسی مجبور است که به خاطر سایر عوامل و دست اندرکاران فیلم آن را ببیند در پلان‌هایی که وی حضور دارد، چشم‌های خود را ببندد.

7 – نام فراهان هرچه سریعتر عوض شده و مثلن بشود رفاهان و کلیه نقشه‌های قبلی کشور، معدوم شود.

8 – کلیه گل فروشی‌ها در سطح کشور جمع‌آوری و تعطیل شوند.

9 – وزیر ارشاد همین فردا جهت ارائه توضیحات به مجلس احضار شده و استیضاح شود.

10 – فیلم م مثل مادر، هرچه سریع‌تر بازسازی شده و فیلمی ارزشی با نام پ مثل پدر ساخته شود.

11 – کلیه فیلم‌سازانی که تا کنون با وی کار کرده‌اند، ممنوع الفیلم شوند.

12 – کلیه قالی بافان کشور، بلکه جهان، ترغیب شوند که دیگر فرش قرمز نبافند. چرا که ممکن است دیگر ستارگان سینما هم وسوسه شده و از اقدامات گل‌شیفته پیروی کنند و آن وقت است که هیهات است.

13 – کلیه فیلم‌های ساخته شده توسط سر رایدلی اسکات کارگردان فیلم مجموعه دروغ‌ها و هم‌چنین لئوناردو دی کاپریو، تحریم شوند.

***

تبصره: اگر گل‌شیفته از اقدامات خویش اعلام برائت کرده و با پای خود و بدون هیچ گونه برخوردی به میهن اسلامی برگردد و در تلویزیون ابراز ندامت کند، مورد عفو و عطوفت اسلامی قرار بگیرد. اما در کلیه فیلم‌هایی که احیانن در آینده بازی خواهد کرد، با چادر و روبنده ظاهر شود.   

***

 لینک مرتبط:

تولد یک ستاره

نظرات 9 + ارسال نظر
سیما سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:43

ما هم از اینکه شما ما را توجیه کردید متشکریم

حالا نوبت من است که تشکر کنم؟

سیما دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:30

حالا ما که زیاد از قانون خبر نداریم ولی به نظر من گل شیفته هیچ کاری مخالف قانون ایران انجام نداده است و حداکثر کاری که از لحاظ قانونی بشود در مورد ایشان انجام داد ممنوع التصویر شدن آن هم برای مدتی کوتاه است والا مگر هنرپیشه های خارجی مثل شارون استون - ژولیت بینوش و غیره هم نیامدند اینجا و حجاب گذاشتند و فیلم بازی کردند خوب چه فرقی می کند یا مگر هر ساله هزاران ایرانی از ایران نمی روند و آنور آب بی حجاب می چرخند و بر می گردند . گلشیفته هم کاری خلاف قانون ایران در ایران که انجام نداده است.

یعنی شما حکومت ایران را با خارچ یکی میکنی. هیهات من ال ذله. اقای رییس ارشاد گفته هر کس قانون ایران را زیر پا بگذاره باید خودشو زیر پا بگذارن. شما انگار توی این سی ساله که از برپایی این حکومت ملکوتی!!! میگذره توجیه نشدی. شدی؟ اون هزاران زن هم اگر رییس ارشاد بفهمه که بی حجابند محاکمه باید بشوند.!!! روشنه؟ یا تاریکه؟
در ضمن ما از کامنت شما تشکر میکنیم.

کمال شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:16 http://baroonedeltangi.blogsky.com

شما اینقدر که به جهت رودخانه ی این دهکده فکر کردید به زندگی هم فکر کردید
بذازید کنار این حرفارو به خاتمی رای بدید حله :))

آقای خاتمی لب تر کنند ما ایشان را بر مسند ریاست جمهوری مینشانیم. چرا که میخواهیم هشت سال دیگر نفس بکشیم.

ب. شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:44

دل و جیگر و دمش گرم - اینجور مواقع اول بوی سوختگی میاد بعدش بوی گند بلند میشه

البته بوی گندی از این طرف بلند میشه نه از اون طرف.

ایرج جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:48

بر سر در کاروانسرایی تصویر زنی به گچ کشیدند

در امتداد حمایت از بر نامه های شوما ما هم ان زجار خود را از هرچه بد و بی و کم حجاب است اعلام داشته و با مشت محکم بر دهان امریکای جهان خار میزنیم که این روزها دچار بلای اسمانی فلاکت اقتصادی شده و مارا خوشحال کرده است البته
ما چند جومعه هم با انتزار شدید موفق به ضوهور نشدیم شوما به دوعا ادامه بدهید شاید جمعه اینده فرجی حاسل شود

بی خیال این جمعه. قروب شد. شب شد. باض هم ..... مگر بعدی. ولی فک نکنم عمر ما وثال دهد. ما آقا را نمی بینیم. حالا. باظ هم جمعه بعد.

فریدون جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:20

راحتمون کنو بگو وطن بشه جمهوری اسلامی !!

زبانت را گاز بگیر مرد. مگر وطن ما جز اینجاست. حالا اسمش یک چند صباحی است شده جمهوری اسلامی. آسمان که به زمین نیامده. آمده.؟

باران پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:36

گلشیفته= خداحافظ استبداد
گلشیفته= طاهره قره العین
گلشیفته=سوسن تسلیمی
گلشیفته=شیرزن
....

گل شیفته = دهن کجی به حجاب اجباری

محمد پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:08 http://mohamed.blogsky.com/

سلام
حالا ما گلشیفته فراهانی رو میشناسیم و ادم معروفیه !
اونقدر انسانهای ناب و کاربلد به خاطر همین جور برخوردها از این خاک پاک رفتن ! حیف !
وقتی آدم میدونه که عمر این برخوردهای سلیقه ای به اندازه عمر مثلا مدیریت فلان گروه ، کوتاه و ناپایداره ، بیشتر حسرت میخوره !
الان ما باید عشق کنیم که هموطنمون تو سطح اول دنیا داره بازی میکنه ولی به جاش باید دنبال یه راهکار برای اعدام گلشیفته فراهانی بگردیم ! آقا به نظر من فقط اعدام !

در ضمن خیلی شرمنده کرده بودید ، تشریف اورده بودید. خوشحال میشم بازم بیاید.

من فکر می کنم هرکسی که می تواند در اینجا کار بکند باید همین جا بماند. ولی حرفه خانم گل شیفته به شکلی است که به این شکل می تواند در سطح جهان هم مطرح شود. کار ایشان با دیگران خیلی متفاوت است. دیگرانی که بسیارشان از سر تفنن و یا به دلیل مسائل خیلی شخصی چمدانشان را بسته و رفته اند. کسانی که با کلی علم و دانش و ... به آن جا می روند ولی متاسفانه در آن جا هم علمشان را میگذارند در کوزه و به کارهای غیر علمی روی می آورند. تازه می گویند ما این کار را به مثلن چه می دانم ریاست در ایران ترجیح می دهیم و چرا؟ والله و اعلم.
حکم اعدامی هم که صادر کردید بماند برای بعد از دیپورت کردن ایشان به تهران.

niloofar پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:04

mikhastam in matalab ra dar tavalod yek setare benvisam vali vaghti comuter ra baz kardam va matlab jadid shoma ra didam ,hamin ja minvisam ..... Dar asre jahani shodan va dehkade jahani agar ma dor az in dehkade bashim hatman va %100 mahkom be fana hastim in na taghsir Amrica va israeel va na hichkas digar ast . vaghti tavalod yek setare va khoshhali shoma ra khandam fori matlab BBc be khateram amad ke dar nazar khahi az mardom khaste bod ke benvisand posheshe honarmandan Irani islami che gone bashad va harfhaye mardom..... in bichare ba sadetarin lebas momken dar in marasem sherkat karde va an ja ham Iran banode ke ghanon hejab dashte bashand . Ba in hal mishod hads zad rozname ha sedashon dar biyad .Hozore in chehre sharghi niyaze filmaye jahani ast ke dar dehkade jahani va ba dard moshtarek mardom in dehkade sakhte mishavand va baraye yek filmsaz modern emrozi marzhaye geography matrah nist anche matrah ast ensan ast va sarnevesht ou dar in kore khaki ba moshkelati nazire jang va kambod ghaza , Ab ,Hava va mohit zist bar ax kotah fekrani ke be donbal hezb va daste va nejad va mazhab va marz va ........hastand.

حق با شماست. ولی زمامداران اینجا میگویند درست است که دهکده جهانی داریم ولی میخواهیم با معیارهای خودمان آن را بسازیم و اداره کنیم غافل از اینکه قوانین و مقرارت و اداره این دهکده به دست کسانی خواهد افتاد که هرآنچه را که برای این کار بخواهند دارند و نیز رای بالای مردمی که در این دهکده باید خواه ناخواه زندگی کنند. و اینست که اگر بخواهیم برخلاف جهت جریان آب شنا کنیم خرس های گرسنه ای که در کمین هستند ما را میخورند. البته شاید مثل قزل آلا خوشمزه نباشیم ولی بالاخره گرسنه سنگ هم میخورد. گیرم دلمان خوش باشد که مبارزه کردیم ولی شکست خوردیم. یا نه گوشه ای در این رودخانه پیدا کنیم و در یک فضای یک متر در یک متر که آب حرکتی هم ندارد برای خودمان بپلکیم و دلمان خوش باشد که همراه دیگران به منجلاب فساد و اینا نیافتاده ایم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد