بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

یک اس ام اس و پاسخ آن

پاسی از نیمه شب دیشب گذشته بود که اس ام اسی را برای یاری از یاران دبستانی روانه کردم.

جوابش از خودش قشنگ‌تر بود.

***

اس ام اس:

هیچ مردمی مانند کسانی که در ژرف‌ترین دوزخ زندگی می‌کنند، با چنین صدای صافی آواز

 نمی‌خوانند. چیزی که ما آواز فرشتگان می‌نامیم آواز آنان است. " قصر. کافکا"

پاسخ:

به همین دلیل اگر خوشبین باشیم تازه می‌فهمیم که چشمانمان را برای تماشا به اجبار دریده‌اند.

***

پ.ن.

فکر می کنید همین جوری نوشتمش؟ ابدن.

به یاد کسی نوشتم که دیشب به جستجوی رنگ آسمان در خارج از این بوم وبر، اینجا را ترک کرد.  اس ام اس اولی یکی از آخرین اس ام اس هایی بود که از او گرفتم.

نظرات 5 + ارسال نظر
دارا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:04

ما انگار داریم به سمتی میریم که بیشتر به گذشته نگاه می کنیم تا به آینده.

خب مگر گذشته چراغ راه آینده نیست؟

پروانه شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

جای دوستتون خالی نباشه.
حالا دیگه با این ارتباطات قوی رفتن ها مثل قدیم نیست میرن و وهی خبر می رسید اینجان و اونجان و این کشورن و اون کشورن ازدواج کردن طلاق گرفتن و...بعد از بیست سی سال میان .بعضی می بینی خیلی خوبن ،بعضی داغونن، بعضی از خجالتشون برنمی گردن، بعضی بقیه رو هم دنبال خودشون می برن ،بعض هم می بینی تکون نخوردن همون آدم سی سال پیشن فقط چند تا خط به چهرشون اضافه شده.

ولی به هر حال مهاجرت مسائل خاص خودشو داره ولی همیشه کسی که می خواد بره باید حتمن بزاره بره.

کاملن باهاتون موافقم.

مهران شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 http://hobot11.blogfa.com

جبر شیرینی ست !

ترویس دوگل پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:11

آدمی گریزی ندارد
رنج پایانی ندارد

اینکه خیلی بده که. خوبیش اینه که آدمی خیر سرش خیلی هم پوستش کلفت است و تا بجنبی، Life gose on
آخ که این ضرب المثل را من چقدر دوست دارم.

بابک.پ.25 پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:34 http://bishehsar.blogsky.com

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
وین راز معما نه و خوانی نه من
هست از پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من
خیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد