بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

عکسامون

ما از مقوله وبلاق و وبلاق نویسی راستش فقط از درست کردنش خوشمان می آید. آمدنی. یکی دو روزی هم هست که وبلاقی کماکان وزین چون سایر وبلاق هایمان درست کرده ایم و اسمش را هم گذاشته ایم عکسامونفوری روی لینک عکسامون کلیک نکنید تا بقیه متن را بخوانید. خواندنی. توی این وبلاق اگر همتی باشد که خیلی هم نیست عکس آپ می کنیم. عکس و کاریکاتور و اینا بی هیچ توضیحی. بعدها شاید از آدرس هایش استفاده بکنیم ولی در حال حاضر از آن به جهت حظ بصر استفاده می کنیم. چون قرار نیست در موردش حرف هم بزنیم  و این خود خیلی کارمان را آسان کرده تمامی تلاش خود را می کنیم که روزی یکبار آن را به روز بکنیم. کردنی. جان هر کسی که دوست دارید برایمان عکس بفرستید. قول امانت داری می دهیم که به نام خودتان آن ها را آپ کنیم. البته لازم به توضیح نیست و زبانمان لال ولی جهت کوبیدن میخ های محکم بهتر است که بنویسیم، عکس های منافی عفت و غیر شرعی و مخالف رژیم و اینا، و اینا و اینا، آپ نمی کنیم. البته اگر برایمان بفرستید بدمان نمی آید که خودمان حظ بصری ببریم ولی دیدن آن ها را از بینندگان این وبلاق وزین دریغ کرده و داغ دیدنش را بر دل آن ها می گذاریم. عکس کوه و مزرعه و سرزمین خورشید و کاریکاتور و آرتیست و اینا و اینا و اینا و اینا و ...... هر چی دوست دارید. اما........

اما.... باید عکس صاحب داشته باشد. ما درست است که کپی رایت را مانند نظام خودمان رعایت نمی کنیم ولی آن قدرها هم که فکر می کنید نامرد نیستیم. نام گیرنده عکس ها را برایمان بنویسد تا در آن از  آن بزرگواران، که شاید خودتان باشید یاد کنیم. توقع آس از شما نداریم. یک دولوی دل از سرمان هم زیادتر است. قبول؟

بسم الله.

نظرات 8 + ارسال نظر
سیروس جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:35

به به!به به !مبارک است!

نیلوفر پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:25

آقا ممنون. پس خواهش میکنیم هر وقت عکسی از من به دستتان رسید با نام خودتان بچسبانید که آیروی من در عکاسی حفظ شود . چون ما عکس زیاد براتون میفرستیم و اطمینان داشته باشید که همه را خودمون گرفته ایم و از پدر و مادر و خواهر و برادر بزرگمان کمک نگرفته ایم . حالا لطفا گربه سفید را با عروسکهای دو طرفش در همین صفحه بگذارید تا خوانندگان بعد از دیدن عکس بالا کمی آرامش پیدا کنند.

شما هم لطف کنید و عکس هایتان را یک کمی سبکتر برای ما بفرستید. درست است که می گویند دارندگی و برازندگی ولی برا شما نه برای ما زیرا که ما با جان کندن آن عکس های حجیم شما را می گیریم.
در ضمن ما فدای شما می رویم.

بابک چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:09

من که دارم سر همراهی تو ایولا ایولا ...........

من اگر تو را نداشتم چه می کردم؟

دارا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 20:26

مبارکه
از ما چه خدمتی بر میاد؟

برایمان عکس بفرست. ماهم می چسبانیم توی وبلاق وزینمان و نام شما را هم در کنارش می نویسیم و مشهورتان می کنیم. خوبه؟

نیلوفر چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:03

آقا اجازه ؟ میشه عکس حیوانات مثل سگ و موش و گربه هم بقرستیم ؟

بله دخترم. فقط باید عکس آدرس داشته باشد و صاحبش معلوم باشد که بعدن نرود شکایت کند که عکسم را چسبانده اند به وبلاق وزینشان و اجازه هم نگرفته اند. اگر هم که عکاس خودتان باشید که خودمان می چسبانیمش و جواب احدی را نمی دهیم.

نسیم چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:15

هرکه دارد هوس کرموبلا بسم الله ...............

هر که دارد سر همرامی ما بسم الله...........

پیام سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:32

آهای عکاس باشی عکسمو بنداز

فیگور بگیر. آماده ای؟
چیلیک.
به به. به به. به به.

حسام سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:32 http://hessamm.blogsky.com/

وبلاگ جدید مبارک! فکر کنم به زودی غذاهامون، خوابامون، شعرامون، آهنگامون، زیرشلواری هامون و ... هم راه اندازی بشه!
در هر حال هر چی راه بندازین ما پایه ایم!

خودمم به همین فکر می کردم. در ضمن من فکر میکنم توهم بهتره اسم وبلاق وزینتو بگذاری پلانامون. راستی یادت باشه که اگه بخوای عکسی با زیر شلواری برایم بفرستی که آپ کنم از حالا بگم که عکست از مصادیق بارز اشاعه فحشا و اکاذیب و ایناست ها. گفته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد