بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

ما بردیم

امروز در دو حوزه رای گیری حضور یافتم. در این دو حوزه شاهد به صندوق انداختن هفده رای بودم. دوتاشو ندیدم چهارده تا لیست ائتلاف اصلاح طلبان بود.

آقایی که نام ۴ یا ۵ نفر اصولگرا را نوشته بود در حین انداختن رای به صندوق شعارداد:

اینام که کاری برامون نمی کنن.

- خب رای نمی دادی پدرجان.

در اینجا از طرف مامورین نظارت یک تذکر شفاهی و مودبانه به بنده داده شد.

گیرم در بقیه حوزه ها اصولگرایان به صندوق افتاده باشند.

در یکی از حوزه ها، وقتی چند نفر داشتند باهم از روی لیست یاران خاتمی کپ می زدند گفتم: کاش یک ماشین پلی کپی اینجا بود و کپی میگرفتیم و خلاص. می انداختیم توی صندوق. همه خندیدیم و در اینجا از طرف مامورین نظارت باز هم به طور مودبانه دعوت به سکوت شدیم. این بود که لالمونی گرفتیم. ترسیدیم که دفعه سوم دیگر مودبانه با ما برخورد نکنند و داغ انداختن رای را بر دلمان بگذارند.

آمار این دوحوزه نشان می داد که ما برده ایم. من خودم همین را می خواستم. چیزی که در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری دور نهم ندیدم. وقتی که ۳ رای به احمدی نژاد را دیدم.

راستی خیال همه را هم با آمار و ارقام نداشته خودم راحت کنم که:

رییس جمهور آینده ایران هر کسی که باشد حاج دکتر محمود احمدی نژاد نیست. مگر اینکه تنها کاندیدای این مقام باشد . عین دیکتاتوری های سوریه و آذربایجان شوروی.

پیروزی یاران خاتمی مبارک.

نظرات 3 + ارسال نظر
شمس دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:28

با توجه به اینکه همدردیم
با توجه به اینکه وبگردیم
و در راستای اینکه در شهر ما یکی از بزرگان چار دوره نماینده بود و حقان به زعم خود کار هم کرده بود مردم فهیم و شهید چرور مراغه با مشت محکم به دهان امریکای لعنتی کوفته و به شخس دیگری رای دادند و ایشان هم دنبال پست دیگری هستند
ما همیشه رای میدهیم
و سد البته که میزان رای مل لت است

از این که ما یکی را یافتیم که مثل خودمان همیشه رای میدهد خیلی خوشحالی کردیم.

مندی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 http://aroundtheworld.blogfa.com

هون عزیز نتیجه رای گیری حرف دیگری را برای گفتن باقی نگذاشته است. این را می دانستم تو نمی دانستی؟؟؟

مندی عزیزتر. من هم نتیجه اعلام شده را از قبل میدانستم. این که می گویم ما بردیم یعنی همین. که تو فکر میکنی من نبرده ام. ولی من فکر می کنیم که برده ام. مگر قرار بود من به این حضرات چه بگویم؟ میخواستم بگویم که من نمیخواهیم در زمانی زندگی کنم که سردمدارانش چون تو هستند که من را از صندوق بیرون نمی آورند. و من میخواهم در عصری زندگی کنم که سردمدارانش اجازه دادند تو از میان آنها بیرون بیایی.
و این مندی جان یعنی همان دمکراسی آبکی که در حال حاضر میتوانم نوقغش را داشته باشم.
اصلن گور باباشون.
عیدت مبارک ای مندی دد.

حسام جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:29 http://hessamm.blogsky.com/

من هم همینجوری برداشت کردم. امیدوارم نتایج هم همینطوری باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد