بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

سئوال استراتجیکی

ما هر روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تعقیب می کنیم و حدس هایی هم در مورد آن می زنیم که کدام یک از سه چهره ی  بیشتر مطرح در آن، می شود رییس جمهور.

حالا بیایم سراغ خودمان. یک سئوال استراتجیکی ازتون دارم:

به نظر شما رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران کیست؟

سخته؟ خب معلومه که سخته. حالا بگید دیگه. یه چیزی بگید. لطفن از نوشتن متون تحلیلی و استراتجیکی و تاکتیکی و اینا خودداری کنید. یک نام بگویید. فقط. حالا تحلیل می کنید، خیال می کنید، آرزو می کنید، دستور می دهید، هر چه. اصلنم ازتون دلیل نمی خوام که: چرا فکر می کنید ......رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران است.

بسم الله.

***

پاسخ ها:

سید محمد خاتمی ۴

محمدباقر قالیباف ۳

شیرین عبادی ۱

عباس عبدی ۱

محمود احمدی نژاد ۲

مهدی کروبی ۱

غلام علی حداد عادل ۱

نظرات 17 + ارسال نظر
پوریا یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:17 http://www.pouria_kavosh.blogfa.com

سلام به همه همیشه حق با اونیه که مظلوم تره
مثل ولایت حضرت علی (ع)
به نظر من در زمان آقای دکتر احمدی نژاد با اینکه خیلی سختی داشتیم ولی تونستیم به خیلی جا ها برسیم
رای من :آقای احمدی نژاد

به ایشان رای بدهید. ولی کاشکی از این خیلی جاها یکی را می نوشتید.

نسیم پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:25

محمدباقر قالیباف

siamak یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 16:40 http://morghegereftar.persianblog.ir

ای آقا! خاتمی اگر بیاد نشون داده از شعر کلاً بهره ای نبرده. چنین بیشعوری دیگه خداییش نباید رییس جمهور شه! حداد تو ریاست مجلس نتونسته انتظارات رو برآورده کنه. بچم یکم گیجه! کروبی که هیچی! شیرین عبادی؟؟؟؟!!! عباس عبدی کلاً باهوشتره از اینجور موجودات!میمونه دو نفر. قالیباف و احمدی نپاد. البته از لیست شما این دو نفر میمونن. قالیباف رو پف کن بره مگه اینکه عقلش کار بیفته و بفهمه به کی بچسبه و حال بده. آقام احمدی نژاد رو من میشناسم. عمراً ول کن قضیه نیست. رییس جمهور آینده ایشونه. البته تا زمانی که نماد نظام از پشت غبار بیرون بیاد و آدم بتونه به طور تقریبی تشخیص بده که تو دستاش چی چی آورده و با صدای چی. من تا اون روز در مورد محموتیه خودمون مطمئنم اما مشتاقانه منتظر یکی از فنون آخر استادیه جناب سرخپوش خواهم مانهد.

آخرش ما به آمارمان چی اضافه کنیم؟ بنویسیم احمدی نژاد؟

پیام دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:51

انشاءاله : خاتمی

شمس یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:25

شما یکی اضافه کنید
استاد قولام علی حداد عادل

سیروس شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:40

اینجور که احمدی نژاد دارد پیش میرود احتمالا داغ ریاست جمهوری به دل حدادناعادل میماند!

پس من یک احمدی نژاد به لیست اضافه می کنم.

کامران جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:16

مهدی کروبی

رضا عظیمی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 http://www.deserter.wordpress.com

حاج شیخ محمود احمدی نژاد دامت برکاته وکثرت افاضاته

حسام سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:36

پس خودتون رای نمی دین؟

من می خوام انتخابات ریاست جمهوری دور بعد رو تحریم کنم. چون رییس جمهور بعدی به نظرم حداد عادله که توی آب نمک خوابانده شده و حسابی شوره. صد رحمت به خیار شور. ولی آرزویم را همین حالا به لیست اضافه می کنم.
سید محمد خاتمی.

فیروزه سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:54

عباس عبدی

مهدیه سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 http://badoom.blogsky.com

سید محمد خاتمی

بابک سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:38

مگه من مفتیم که بگم؟
تازه می بینید که بله میشد.
نظر صاحب چیست؟

شما اصلن اند مفتی هستید.
صاحب شاید خودش را پیشنهاد کند. اشکالی دارد؟

نیلوفر دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:00

شیرین عبادی

حسام دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:41

البته قرار نیست توضیح بدیم، اما محض اطلاع عرض کنم محمدباقر قالیباف درسته نه محمدرضا!

ما دیدیم این آقا ژنراله اون شاه هم ژنرال بود فکر کردیم نکنه محمدرضا باشه. غاقل از اینکه تا جمهوری اسلامی برقرار عمرن کسی با نام محمدرضا بتونه سری بلند کنه که از جمله اسامی نفرین شده است چی برسه به اینکه بشه رییس جمهور.
ممنون.
مجبورم همه رو درست کنم.

بابک یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:12

پادرا
یعنی با نظر پادرا موافقم.

کفر میشد بنویسی محمدرضا قالیباف؟

پادرا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:11 http://padra.blogsky.com/

محمدرضا قالیباف

حسام یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 http://hessamm.blogsky.com/

سید محمد خاتمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد