بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

سنتوری

بهرام رادان در نمایی از سنتوری

به کسانی که نسخه سی دی غیرمجاز فیلم سنتوری اثر آقای داریوش مهرجویی که دچار توقیف مادام العمر شده است را تهیه کرده و دیده‌اند و از جمله خودم –مگر می‌شود ندید- پیش‌نهاد می‌کنم  بیایید و در این حرکت نمادین و سمبلیک که در بعضی سایت‌ها و روزنامه‌ها مطرح شده شرکت کنیم و آن این‌که: هرکس بابت دیدن این فیلم مبلغ هزار یا هزار و پانصد تومان به

شماره حساب: ۰۱۱۶۴۰۷۷۹۵

(بانک تجارت شعبه چهارراه پارک کد۰۳۲ )

به نام داریوش مهرجویی و فرامرز فرازمند

واریز کند. بهتر است هر چند نفر با هم سهمیه خود را رویهم ریخته و یک جا به حساب بریزند که حجم کار کارمندان بانک هم افزایش نیابد.

نظرات 11 + ارسال نظر
گیلناز پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:02 http://www.hichvahame.persianblog.ir

سلام...همیشه دلم می خواست بهانه ای باشه تا براتون پیغامی بگذارم...خوب چون اصولن خیلی فرصت خوندن مطالب شما رو پیدا نکردم اما از اینکه فکرتون و ایده هاتون خیلی جوانه دوست داشتم براتون پیغام بگذارم...
حالا این شد بهانه...ممنون که این فرهنگ رو به این وسیله گسترش می دید...مخصوصن د رمورد فیلمی مثل سنتوری که واقعن در حقش اجحاف شد...امیدوارم سال ۸۷ خوبی هم داشته باشید..

شما هم سال خوبی داشته باشید. اصلن همه مون سال خوبی داشته باشیم.

ریحانه دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:11

من فیلم رو دیدم البته با عذاب وجدان، نمی خواستم ببینم فکر می کردم این هم یه نوع دزدیه ولی در عمل انجام شده قرار گرفتم (یعنی یک نفره دیگه خرید گذاشت ببینیم) و خوب با این همه سرو صدایی که این فیلم کرده نتونستم جلوی وسوسم رو بگیرم.
خلاصه خیلی خوشحال شدم که یک راه برای ادای دین و حمایت از فیلم و حرفهای آن وجود داره. فقط می خواهم از صحت آن مطلع شم تا یک سری آدمهای سودجو از این فرصت بهره نبرند.
شما تا چه از صحت این شماره حساب مطمئنید؟
نام صاحب حساب: داریوش مهرجویی و فرامرز فرازمند می تواند ساختگی باشد!

کاملن مطمئن باشید همه چی درست است. حتا چند روز قبل آقای فرازمند از میزان مبلغ ریخته شده در این حساب که در آن موقع حدود ده میلیون تومان بود خبر دادند.
البته شایعاتی برای جلوگیری از این کار به راه افتاد که این حساب مسدود شده ولی از طرف صاحبان حساب تکذیب شد. در حال حاضر هم اگر شماره حساب را در گوگل جستجو کنید به عددی حدود ۱۷۰۰ میرسید.

پروانه سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

تا به سالار گفتم رفتی میدون ببین سنتوری رو دارن گفت اووه اصلن دسته دسته گذاشتن کنار داد می زنن سنتوری سنتوری
فیلمو هنوز من ندیدم ولی ترانه ۴ ساعت طول کشید تا فیلمو دید خیلی خوشش اومد و وقتی برام تعریف کرد گفتم دست مهرجویی درد نکنه آفرین همین چند روز پیش کاوه یغمایی رو تو وی او ا دیدم چقدر صداش شبیه باباشه و چه آدم دوست داشتنیه اونقدر کنسرتاشو اینجا کنسل کردن که گذاشت رفت
معتادا تو پارکا که عادیه و زدن حرفای رکیک هم بین جوونترها خیلی عادی شده . خوب مهرجویی چیز جدیدی نگفته عشق به ساز (که قبلن هم زیاد دیده شده)وچهره ی واقعی جامعه رو به تصویر کشیده.
ما تصمیم داشتیم به تعداد نفراتی که فیلم رو می بینن واریز کنیم ولی حالا که خودش اینقدر اعلام کرده خوب به نفع ما.
یکی از همکارای من ۵۵۰۰ برای سه نفر واریز کرده

مهرجویی یک آینه از جامعه گذاشته جلوی ما. خوب این همون چیزیه که میگه اگه نمیتونی مساله ای رو حل کنی صورت مساله را پاک کن. توقیف فیلم هم یعنی پاک کردن صورت مساله و یا شکستن آینه.
در ضمن سهمیه شما من فکر میکنم بین ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان بشود. اگر سی دی را هم دادید به کس دیگری که ببیند اول شهریه اش را بگیرید و بعد بدهید.

شمس دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:46

خبری در راه است
من تا انزمان با شعار
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد
هم رونق زمان شما نیز بگذرد
در مورد فیلم
و اما مسالتن دستور در مورد انهایی که فیلم را خانده ان چیست
من ندیده ام ولی در این حرکت با توجه به اینکه داستانش را خانده ام شرکت خاهم کرد تا دوباره با مشت محکم بر دهان افرادی که این عمل شنیع را انجام داده اند بزنم
یحتمل دست یهود در کار است و من یتق الله یجعل له مخرجا
و یرزقه من حیث لا یحتسب

تا فیلم را ندیده اید حکمی در مورد شما جاری نمیشود و تاوانی نباید بدهید. ولی فیلم را هم ببینید. در ضمن کاری هم به کار خوبی و بدی فیلم نداریم و فقط نمی خواهیم فیلمی که حتا در جشنواره نشان داده شده و جایزه هم گرفته دجار توقیف مادام العمر بشود. اصلن هیچ توقیفی را دوست نداریم.

سیما دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:37

سلام َ‌اتفاقا چند روز پیش خواهر بنده از آنور دنیا این فیلم را دیده بود و چندین بار نوشته بود که حتما ببین و می گفت هنوز از تو فیلم در نیامده و اینکه بهرام رادان شاهکار بازی کرده است . اما خودم اون اوایل که حرفش بود در موردش مطالبی خواندم و خیلی علاقه دارم که ببینم . در مورد پول هم ایده خوبی است اما خودشان بهشان بر نمی خورد. اگر فکر می کنی بر نمی خورد می شه خواهش کنم خانواده ما را هم کلا حساب کنی و با خودتان واریز کنی بعدا با هم حساب می کنیم !تشکر چون وقت ندارم بروم بانک

کاشکی زودتر گفته بودی. گفتی خودم امروز مبلغی واریز کردم ولی دیر نمیشود چرا که حالا حالاها این فیلم دیده میشود.

نیلوفر دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:26

راستی من شنیده ام که این فیلم را در سینما های آمریکا نمایش میدهند و میگویند استقبال مردم هم خیلی خوب است بنابراین با یک حساب سرانگشتی میبینیم که خوشبختانه سرمایه فیلم نه تنها برمیگردد که حتما با توجه به موازنه دلار و ریال سودی هم عاید تهیه کنندگان میشود .پس نگرانی در مورد زیان آقای مهرجویی چندان ضروری نیست . در ضمن در دنیایی که بعضی ها برای رساندن پیامشان به مردم جانشان را فدا میکنند ۷۰۰ میلیون تومن چه ارزشی دارد؟

بابا نخواستیم شما پول به حساب نریز.
ما اینجا یک حرکت را اعتراضی نسبت به توقیف فیلم کرده ایم. طومار که نمیتوانیم جمع کنیم. بعدن میگویند خودشان به جای شونصد نفر امضا کرده اند. آقای مهرجویی هم اعلام کرده اند که هیچ گونه نیازی به این پول ندارند و قرار شده تمام پولی که به این حساب ریخته میشود در امور خیره مصرف شود. شماره حساب را در گوگل سرچ کنید. تا کنون بیش از هزار وبلاگ و سایت از این حرکت حمایت کرده اند که همه اینها هم میدانند که در آمریکا اکران شده است.

نیلوفر یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:41

پرداخت این مبلغ در مقابل فیلمی مثل سنتوری مبلغ قابل توجهی نیست من هم مخالفتی ندارم ولی در کل عرض کردم .

مبلغ را میتوانید حواله کنید برایتان بریزیم به حساب. البته اگر فیلم را دیدید و اگر ندیدید بر شما حرجی نیست.

گلتاز یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:28

مرسی که به فکر کارمند های بانک هستید!!!
فیلم را هم به زودی تهیه میکنیم و با این کار نیز موافقیم
در ضمن دلمان هم برایتان تنگ شده...

ما هم دلمان برای شما تنگ شده اونم چه جور.

نیلوفر شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:47

من هنوز فیلم را ندیده ام ولی به زودی در اینترنت خواهم دید . اما یک سوالی از آقای مهرجویی دارم و آن اینکه فیلمی که ایشان میسازند در درجه اول دیدن و شنیدن پیامشان به مردم برایشان ارزش بیشتری دارد یا سود ریالی آن ؟اگر مورد اول است که میبایستی خیلی هم خوشحال میشدند که علیرغم همه چی بیشتر مردم آنرا دیدند. اگر این فیلم را یک کارگردان تازه به دوران رسیده ساخته بود دور از انتظار نبود که فیلم را حرام اعلام کند ولی از آقای مهرجویی انتظار این حرفها را نداریم .تازه ایشان بهتر از هر کسی میدانند که اگر میخواستند فیلمشون سر از بازار قاچاق در نیاورد میبایستی فیلمی میساختند غیر قابل سانسور و مطابق میل سانسوری ها و سود مالی آنهم تضمین میشد.ضمنا به دوستداران کارتن یشنهاد میکنم فیلم پرسپولیس را حتما ببینند.

کاملن حق با شماست ولی خودتان را به جای ایشان بگذارید که مبلغی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کرده اند -البته با آقای فرازمند- که وزارت ارشاد یک شبه و با توقیف مادام العمر همه این مبلغ را دود کرده است. آیا رساندن این پیام این قدر هزینه باید داشته باشد؟ اصلن آقای مهرجویی این کار را کرد ما ملت شتر گاو پلنگ ایران بنشینیم و نگاه کنیم؟ آخه در دیزی و حیای گربه و .....و آیا ما نباید برای شنیدن این پیام این مبلغ اندک را هزینه کنیم؟

حسام شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 http://hessamm.blogsky.com/

ما که هنوز ندیدیم ولی موافقت خودمان را اعلام می نماییم.

م.ج شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:04 http://lovsat.blogsky.com

سلام حال شما اقا. جدا کارت درسته موفق باشید عزیزم به من هم سر بزنید متشکر

آمدم. الحق که اشعار زیبایی در وبلاگتان بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد