بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

احمد بورقانی فراهانی

عکس از وب نوشته ها

احمد بورقانی فراهانی

 معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت اصلاحات برفت.

می خواستیم حالا حالا ها بادبادک باز را در اکران وبلاگ مان نگه داریم ولی پرواز احمدبورقانی خیلی بلندتر از بادبادک ما بود.

بورقانی گرد و قلمبه روی صندلی‌اش پهن شد...ها؟

نظرات 4 + ارسال نظر
گلناز دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:26

واقعا مرد؟؟؟؟؟؟ ناراحت شدم......

سیامک دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:05 http://morghegereftar.persianblog.ir

والا بنده تعلق خاطر جندانی به این عزیزان ندارم. هرچند این یک نفر نسبتاً به طور متفاوتی مؤثر بود، مخصوصاً در حوزه مطبوعات. دیروز وقتی تیتر اعتماد رو رو عکس بزرگش دیدم، نعره زدم! رسماً! در حدی که یه موتوری تو خیابون رد میشد داد کشید که «ایول»!

[ بدون نام ] دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:33

خدابیامرزد این بزرگوار ازاداندیش راووای بردین فروشان سرمست ازکاخ نشین (بخوانید حجره نشینان)

حسام یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 http://hessamm.blogsky.com/

من که اول باورم نشد. تا اینکه رفتم روی خبرگزاری و خوندم. چقدر باور کردنش سخته. مثل رفتن علیرضا نوری...

من خودم در سایت دکتر نوری زاده دیدم. بعدش رفتم و تحقیقات مفصل انجام دادم و دیدم که متاسفانه درسته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد