بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

محسن نامجو و موسیقی ایرانی

محسن نامجو - عکس نیماافشارنادری

در دانشگاه صنعتی، زیدی از محسن نامجو پرسید: "موسیقی ایرانی چه کم داشت که شما به عنوان یک موسیقی‌دان احساس کردید باید صدای سگ را به آن اضافه کنید؟"

محسن نامجو پاسخ داد :"اگر من بگویم موسیقی‌دان نیستم، آیا می‌توانم هر صدایی را که بخاهم به آن اضافه کنم؟"

***

من: "بله می‌توانید. اصلن به عنوان یک موسیقی‌دان هر صدایی را که می‌خاهید به این موسیقی اضافه کنید. بلکه چرتم پاره شود."

محسن نامجو به عنوان یک صاحب سبک در تاریخ موسیقی ایرانی جاودانه خاهد شد. می‌خاهد خوشتان بیاید و می‌خاهد خوشتان نیاید. من‌که روز را بدون آه که اینطور ودیازپام ده به شب نمی‌برم.

عکس از فتوبلاگ نیمانیا

نظرات 9 + ارسال نظر
مسترخالیبند چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 21:08 http://mrkhliband.persianblog.ir

سلااااااام عاشق
خوبین
ای بابا
وقتی نیما خدابیامرز
شعر نو رو اورد
بردن نام نیما یا نیمایوشیج بدتر از زنا بود
دهان رو نجس میکرد
مثل فحش ... و .... بود
حال که نامجو پس از سالها تکرار مداری هنرمندان
کار نو و موسیقی نویی را به نه ایران بلکه به جهان عرضه کرده
با هر روشی در صدد تخریب آن اند
از انگ زدن
از معتاد خواندن
از کراک
از کافر خواندن
تا جایی که میگویند ایشون فالچ میزنه و .. هزار هزار هزار
به جرات میگویم که نامجو
با ان همه خضوع و افتادگی
با این همه استعداد
مراد من است
به امید روزی که هر کس به حقش برسد

راسی به ما هم سر بزن
مستر خالیبند با (خدا علی را لعنت کند) به روز شد

روی لینک وبلاگتان کلیک کردم با پیغام خطا مواجه شدم که: چنین وبلاگی وجود ندارد و اگر میخوهید برش دارید برای خودتان

سیامک سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 http://morghegereftar.persianblog.com

اتفاقاً با مطلب جدید منتظرم.

این لینک که ما را به جایی نبرد.

سیامک فارسی(گشادمنش) دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:27 http://morghegereftar.persianblog.com

ایول!بابا شمام آره؟!هرچند دیگه خیلی پخشیده.اصولاْ یکی از عناصر جالب طبیعیه این بشر.اینو منی میگم که یکمی باهاش کار کردم(دل همتون بسوزه).فقط حیف که یه جورایی داره میزنه تو خاکی.

تو هیش معلومه کجایی؟ یک مدتی مرغ گرفتار بودی. هنوزم گرفتاری؟ ما نمیتونیم یک کمکی بکنیم بلکم آزاد شی؟

پروانه چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

محسن نامجو از ترکمن های خراسان است و وقتی چند وقت پیش قب از اینکه تو سایتها ازش اسمی باشه دوستی یک سی دی از او را به من داد وقتی گوش می کردم به یاد دوران کودکیم افتادم که از رادیو گرگان ، بعد از اذان ظهر تا ساعت یک برنامه ترکمنی بود و این صداهای عجیب و غریب ار حنجره اونا بیرون میومد.
محسن نامجو آدم با سواد و مطلعی هست.

بابک چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:31

دمش گرم. تو میدون نقش جهان از رادیوی تاکسی زیر لبم بود: من از آن روز که در بند توام آزادم.

پادرا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:38 http://padra.blogsky.com

بالاخره یکی باید پیدا میشد به بقیه بگه دیگه دوره آرامش و منقل و کرسی و اورسی بر افتاده دیگه . همیشه که این کار فیلسوفا نیست و آدم معمولی هام حق نظر دارن. از اون بهتر به نظرم این رپ ها هستند که جاهای متعددی رو از آدم میسوزونند.

فیروزه سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:38

من هم از صدا و سبک جدید آواز خوندن او خوشم می اد و باهات موافقم

آفرین. نبود؟ بریم؟

حسام سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 http://hessamm.blogsky.com

محسن نامجو سبک خاصی رو پیاده و اجرا کرده که شاید به مذاق بعضی ها خوش نیاد اما طرفدران زیادی هم داره. من که خیلی از سبک خوندنش خوشم اومده و روزی نیست که یکی از آهنگاشو گوش نکنم.

golnoush سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:54

salam, aghaye Mehdi Behesht,
az shoma che penhan ke babak ham , hamitoor hast va tamame modat dare ahang haye Namjoo ro gosh mide, va merci az postetoon, kheili jaleb bood:)i

گلنوش جان اصلن آدمای با کلاس همه شون محسن نامجو گوش میدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد