بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

جنگ جهانی سوم

قبل از خاندن متن دوستداران آمریکا هر دوآدم دیگری را که میخاهند به جای بوش و چینی بگذارند.

جورج بوش و دیک چینی نشسته بودند و پچ پچ میکردند. یکی رسید و پرسید در باره چی مذاکره میکنید؟ بوش جواب داد داریم نقشه جنگ جهانی سوم را میکشیم. جنگی که قرار است در آن یکصد و چهل میلیون مسلمان و  یک دختر بلوند با سینه های خیلی بزرگ کشته شوند !

- خب حالا اون دختر بلوند با سینه های خیلی بزرگ دیگه چرا؟

بوش رو کرد به چینی و گفت: دیدی گفتم دیک. هیچ کس به اون صدو چهل میلیون مسلمان اهمیت نمیده.

نظرات 6 + ارسال نظر
شمس پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 20:24

البته که میشه جای ان دو لوایم الابدین خیلی ها رو جا گذاشت ولی من خودم رو جای اون مسلمان ها میذارم
تبت لسانی

راحیل سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 http://www.rahill.blogsky.com/?Date=1386-05

سلام
اینروزها جای ۲ شخصیت داستان شما جای خیلیهاست
شاید ما هم ........
دلم میخاد شعر تامل کن من رو بخونید که بی ارتباط با این موضوع هم نیست
اتفاقی برای همه ما -اما در غبار روزمرگی مدفون!

پادرا یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:03

ای خدا من نمی دونم بخندم یا گریه کنم ؟ !!!! البته ویژگی یه طنز خوبم همینه خوب .

فرهاد یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 http://choone.blogfa.com

آقا محسن سلام..خیلی باحال بود..با اجازه لینک می دم تو وبلاگم...

ممنون.

ب. یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:29

ناامیید می شوی ولی قانون زندگی داشتن امید و آمدن سفیدی پس از سیاهی است. به همراه افتخاری تلخ از داشتن پایه های فرهنگی کهن و استوار که عدول از آن در میان غوغا و هیاهوی قشریون کار را بر نخبگان دو چندان سختتر و دل آن مصلح آخر را هم خون کرده ...

حسام دهقانی شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:17 http://hessamm.blogsky.com/

خیلی باحال بود. کاش منبعش رو هم می نوشتین.

منبعش که ایمیلی بود که در گشت و گذارش به من هم رسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد