بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

به بهانه قرار دادن لینک بنیاد باران

سیدمحمد خاتمی

آفاق را گردیده‌ام، مهر بتان ورزیده‌ام

بسیار خوبان دیده‌ام، اما تو چیز دیگری

***

چندی قبل به بهانه دست دادن آقای خاتمی با یک دختر خانم، عده‌ای از طلاب قم کفن پوشیده و نپوشیده اعلام کردند که آقای خاتمی باید خلع لباس روحانیت شوند. در همان روزها در پاسخ به کامنت یکی از پست‌ها اعلام کردم که  عکس ایشان را بدون لباس روحانیت دارم و یکی از دوستان تمایل به دیدن عکس را داشت . این بود که بهانه‌ای به دست آمد و از وبلاگ پلان های روزانه آن را در این‌جا آوردم.

این روزها بسیار در محافل سیاسی کشور خبر از ورود دوباره ایشان به صحنه اداره کشور است و این بار در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی.

ضمن اعلام این‌که آقای سیدمحمد خاتمی یکی از انگشت شمار رجال سیاسی خوشنام و دمکرات  تاریخ ملت ایران هستند اعلام میکنم که با این امر مخالفم. ملت ایران یکبار و در یک دوره هشت ساله ریاست جمهوری شایستگی خودش را در داشتن رییس جمهوری چون ایشان نشان داد و در نهایت و در انتخاب بعدی‌اش  به قول آقای  جنتی -در یکی از خطبه‌های نماز جمعه- کسی را در قد و قواره خودش به ریاست جمهوری انتخاب کرد. این جمله حرف درستی است و من به آن باور دارم.

به نظر من آقای خاتمی در همین جایگاهی که هستند بسیار مثمر ثمرتر هستند و دستشان برای کار بازتر است تا اینکه به مجلس بروند و در نهایت ریاست مجلس را هم به عهده بگیرند. مطمئن هستم در صورت وقوع این امر، مجلس دیگر در راس امور نخاهد بود.

نظرات 10 + ارسال نظر
مهرشاد یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:02

سلام
راستی هون،‌ خاتمی الان چکاره است؟

رییس یک ان جی او به نام باران و رییس مرکز گفتگوی تمدنها و دیگه نمیدونم.

حسام چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 http://hessamm.blogsky.com

سلام.
باز هم یکی کامنت گذاشته و گفته املای خواندن رو اشتباهی تایپ کردیم!
شاید به نوعی حق با اونا باشه. توی وبلاگ شما چون تمام املاها رو همینطوری می نویسین اشکالی نیست اما اونجا که ماها هم می نویسیم و همه - به غیر از شما - به شیوه کلاسیک املانویسی می کنیم شاید اون به نظر یه اشتباه تایپی بیاد.
به نظر من یا باید همه از این به بعد اونجوری بنویسن یا اینکه دیکته اسم وبلاگ و توضیحش رو تغییر بدیم.

بهش بگو در امتثال اوامر حضرتعالی آن را درست کردیم. اگر جای دیگریش هم کج است بفرمایید تا راست کنیم.

کامران دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:50

به نظر من اگه شرایط جور باشه و خاتمی حتما رای اول تهران باشه و حداقل 200 نفر از اصلاح طلب ها تایید صلاحیت شده باشن، حتما باید کاندید بشه. چون با در دست داشتن مجلس میشه جلوی خیلی از خرابکاریها رو گرفت.

فیروز دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 19:30

به عنوان یک هوادار قدیمی مارکز باید بگویم که وزارت ارشاد بالاترین تبلیغ را برای خواندن آخرین کتاب مارکز کرد.

یعنی امکان دارد در این سی سال هنوز نفهمیده باشند؟

رزا یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:32

این بیخابی به صوبح تلایی خاهد انجامید بزه شدید ازار میدهد

بزغاله یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

راست گفته دیگه
اگه بزغاله نبودیم که ....
خاتمی کیه ؟ من که نمی شناسمش

خانم آقای الهام که فرموده اند حیف از بزغاله. اینها گوساله اند.

حسام شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 http://hessamm.blogsky.com

من به شخصه دوست ندارم خاتمی برای نمایندگی مجلس کاندید بشه و فکر هم نمی کنم اینکار رو بکنه.
البته ظاهرا برای بعضی ها در سیاست پست و مقام زیاد اهمیت نداره و فقط حضور داشتن مهمه. مثلا پوتین گفته بعد از اتمام دوره ریاست جمهوریش قصد داره نخست وزیر بشه.

البته آقای خاتمی اگر کاندیدا بشوند به احتمال بسیار زیادی ریاست مجلس را هم در دست میگیرند. در این که مجلس راس امور نخاهد بود در آن وقت هیچ شکی نیست. البته خیلی جلوی خیلی از ترکتازی ها را هم میشود گرفت. ولی من میگویم خاتمی را باید گذاشت که خودش هر کار دلش خاست بکند. این مردم شتر گاو پلنگ در همین حدی که دارند بسشان است.

رزا جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:40

روزی مردی از روستاییان عزیز و محترم پیش دکتر رفته و میگوید که اقای دکتر من شبها نمیتوانم بخابم چه کنم دکتر میپرسد در کجا میخابید میگوید در یک اتاق ۱۲ متری من و عیال و حسنین و کامبیز دکتر میگوید که باشد حیوان داری میگه بعله یک بز دارم میگوید برو بز را هم بیار داخل اتاقک و با خودتان بخابان مرده بعد هفته ای میاید و عرض میکند که من این هفته اصلا نخابیدم دکتر میگوید حالا برو بزه را بیرون کن و بخاب بعد هفته ای مرد با کادویی به پیش دکتر رفته و میگوید که خدا پدرت را بیامرزد بسیار خوب شدم و خیلی خوب هم میخابم
شعر
کی شعر تر انگیزد خاتر که حزین باشد
یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد

ممنون. علت بیخابی خودمان را یافتیم.

صبا جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:40 http://www.saheleparvaz.blogsky.com

مردان سیاست را بردارید و بجایشان درخت بکارید تا شاید هوا تازه شود
سلام دوست عزیز .از اونجایی که زیاد بهسیاست و ..علاقه ای ندارم ترجیحا نظر خاصی نمی تونم بدم
موفق باشید....

من پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:47

ضمن سلام و احوالپرسی خدمت استاد معظم
بیت
از طلا بودن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید
بر اساس شنیده ها معانی جدیدی از دیمقرات و دیمقراسی الان میرود که هر کسی را نمیتوان در ان قالب پیاده کرد ولی در بعض شرایط چرا که نشود ماجرای بز را که حتمان میدانید و اگر وقوف نباشد در یک کامنتی مینمایانیم من هم با نظر شما هم نظرم از کجا معلوم که سید تعیین صلاحیت بشود من عجیب خاطره ای از ماجرای شام در مسجد جامع تبریز به سال هفتاد و شش قبل از ریاست دارم که دوست میداشتم جهت داکیومنتری فیلمش نیز بود
بار ها گفته ام که دیمقراسی با وجود نفت سم مهلک جامعه است شما نگاه کنید به ترکیه نفتش انقدر نیست که استخراجش بصرفد دارند یواش یواش برایش دیمقراسی میدهند ولی نگاهی به انها که نفت دارند مساله را معلوم میکند که این سم همه را بدبخت میکند و اگر از نوع وارداتی باشد که صد مرتبه بدتر هم میشود
بیت
ما نفت نمیخاهیم
الان باید برای اتمام و یا کاهش فشار چاه های نفت دعا خوانده و قران به سر گیریم تا بلکه دمی در عمر اسوده از سیاست به دنبال زندگی برویم ما نمیتوانیم چرا که علمش را نداریم و علم هم که متاسفانه کلهم فی الصین تشریف دارد
باید از این به بعد خود رابیشتر به تصاویر متفاوت از ادم ها عادت کنیم چرا که توریستی برای اواخر عمر درمان خوبی است برای استرس فرار از گذشته و .........الخ
در زلف چون کمندش ایدل مپیچ کانجا
سر ها بریده بینی بیجرم و بیجنایت
از اینکه این حقیر را وارد بازی کردید ممنون و متشکرم

عرضم به حضور انورتان اینجانب باور دارم که مادامی که نفط قیمتش این باشد که الان هست عمرن قدرت به دست اصلاح طلبان بیفتد. سال طلایی هفتاد و شش هم به جهت قیمت پایین نفط قدرت پیش کش اصلاح طلبان شد. من هم با شما هم عقیده ام که اگر نفط نبود خیلی چیزهای دیگر بود.
البته اگر سید بیاید نه گمانم که تعیین صلاحیت نشوند و اگر نشوند چه بشود!!
بزغاله هم میفرماید:
بعععععععععععععع.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد