بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

چیزهای خوب *

دوستی، آرامش، مهربانی، مودت، بخشش، عطوفت، لطیفه، خنده، شیرینی، شیرین، دریا، آب، باد،

خاک، آتش، -نه آتش نه-، دبستان، دبیرستان، دانشگاه، گذشت، فداکاری، خوش، دلکش، مشتاف، چشم مست، می صاف، محبوب، ..........

.................

چرا حالا همه ی شما فکر می کنید که بنده، به دلیل بر زبان راندن این چیزهای خوب، بلانسبت زده به سرم؟ جدی می گم.

نظرات 8 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:07 http://www.ashavahishta-snz.blogfa.com

اتفاقا در این روزگاری که همه غر می زنند و صفات بدی را که رایج شده را می شمارند خیلی هم خوب و متفاوت است این همه چیزهای خوب را نام بردید. من که اینجور بیشتر دوست دارم...

اصلن یکی از کارهای خیلی بد همین خود غر زدنه.

پروانه شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:30

اگر آتش نبود شاید ما هنوز بالای درختها زندگی می کردیم
اتش گرما و نور هم می آورد! چرا ما فقط از آتش باید آتش جهنم را در ذهن داشته باشیم؟

روز سپید، شب ، خورشید ، ماه،....چیزهای خوب زیادند.

نه خیر آتش گرفتن خانه هم بد است. سوختن دست بر آتش هم بد است. بعد، ........ داغ کردن بد است. آتش بدی زیاد دارد که بر خوبی هایش می چربد.

آرام جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 http://bahare2mehraban.blogfa.com/

خیلی هم خوب. این اتفاقاً نشون میده که حالتون خیلی خوبه خدا رو شکر :)

ممنون. شما چطور؟ خوبید؟

آرمین جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:48

شما از کجا فکر میکنید که ما چنین فکری در مورد شما میکنیم؟
پس یه چیزی میدونید که میگید...

به نظر خیلی ها فکر کردن به چیزهای خوب عجیب غریب میاد. باید به فقر فکر کرد. به مرگ. به عزا. به سیاهی. به غصه. به گرانی. به ..... و اگر کسی به غیر از این ها فکر کنه به نظر مردم دیوونه است.
دیدی گاه میشه که توی خیابون با دوستت داری راه میری و میگی و می خندی. همه نگاهتون می کنن. و توی دلشون می گن اینا دیوونه اند.
تنها باشی و با خودت بخندی که واویلاست. حتمن دیوونه ای.

این اون چیزیه که من می دونم.

فرناز چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:43 http://farn-sighs.blogsky.com

راستش من اصلا فکر نکردم که شما یا هرکسی اینهارو گفته مشکلی داره ... هیجان زده سوالم این بود که : کی (ki ) ؟
کی (key ) ؟ کو ؟ کجا ؟ به به .. چه خوب ... لبخند . لبخند .

چه خوب که شمام مشکلی نداری. به به. به قول کلاه قرمزی: خانواده، آرامش، مهربانی، دوستی.......

سارا خانوم چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:43

سلام رفیق
چطورید خوبید خوشید سلامتید؟
ما خوبیم خوشیم سلامتیم...........
هر وقتم میزند به سرمان یاد تمام خوبی های دنیا میافتیم............
شوخی کردم رفیق
چه خبرا...........سفر جدید نرفتید.........؟
ما که طلسم شدیم........برنامه ۱۰۰۰ سفره داشتیم برای تیرماه و امرداد ماه...........که فعلا یکیشم نرفتیم.......۹۹۹ تاش پیشکشمان.........
===========================
میدونی ولس خدایش میبینم شما رو...........اروم میشم..........از بس ارومید رفیق...........
شاد باشید..........

چرا. یکی دو تا کوچولو رفتم.
آرومی من مدیون سیگاره سارا. تازگیا داره میشه روزی دو بسته.

فلورا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:59

اتفاقند من هم به نوع دیگری حال شما رو دارم... چلیپای قشنگی از این غزل حافظ دیدم:
من دوستدار روی خوش و موی دلکشم
مشتاق چشم مست و می صاف بیغشم

داشتم تو ذهنم هزاران کلمه ای رو ردیف میکردم که دارای حرف شین هستن و از نظر معنا بسیار پسندیده ن! نمیدونم چرا زیباترین ها بنظرم میرسن...
خب اینجا بودم که رسیدم به مطلب جدید شما... چه شین های قشنگی هم دارید... به به

از این بیت شعر چند تا واژه ی دیگه به این لیست اضافه کردم.

من دوستدار روی خوش و موی دلکشم
مشتاق چشم مست و می صاف بیغشم

آرمین سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:59 http://nagoftehaa.ir

چراشو شما بگید. شما که سوالو طرح کردید مطئمنا جوابشم دارید

من؟ من جواب بدم که شما چرا فکر می کنی من زده به سرم؟
شما خیلی راحت می تونی بگی من اشتباه می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد