بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

پایان جهان

پابان جهان بر یکی از ساکنان غاری که من در طبقه ای از آن روزگار می گذارنم، بگذشت......

چه بنویسم؟

شربتی از لب لعلش نچشیدم و برفت.......؟

ای آنکه میروی بسویش.........................؟

یاد باد آن که ز ما وقت سفر ...................؟

از ما که در تمام شب عمر......................؟

پسرم دیده به سویت نگران است ...........؟

.....................

هر چه که بود، هر چه که رفت...............

تصویر این بی گناه ترین انسانی که در زندگیم دیده ام هرگز از لوح  ِ دل و جانم، نرود.

تصویری که هر از گاهی می گفت:

آقا محسن:

شما بودید اومدید خونه؟

شما بودید که زنگ در ما رو زدید؟

.............. شما بودید که.............؟

ببین آقا محسن! خیالت راحت باشه. من از پنجره، همه ی آدمایی که میان و میرن رو زیر نظر دارم. خیالتون تخت باشه. عمرن در رو به روی اجنبی و ......... اینا ........ باز کنم ........

............

به یاد یار و دیار آنچنان بگریم زار

که از جهان ره و رسم سفر براندارم.

........................

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:12

دنیا برای هر کسی همان روزی تمام میشود که از دنیا میرود ،و من گل توی حیاط را دیدم و عکس روی در آپارتمان را و کسی گفت که چرا سفر کرده است ، دلم سوخت ،

دلم برای دل سوختنت، سوخت.

فرناز چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:50 http://farn-sighs.blogsky.com

از طرفی هیچ باور نکرده بودم . از طرفی خیلی امیدوار بودم . خیلی دلم می خواست دنیا تمام شود

تمام می شود. ولی شک دارم که ما ببینیم. مگر اینکه برای هر کس تک تک تمام شود.

مجتبی کریمی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 http://mojtaba-karimi.blogfa.com/

درود بر شما
واقعا سخته کسی در باره ی این همه حرف نگفته نظر بده
خودت سلامت باشی

ممنون.

محبوبه شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:36

آقای محسن خدا کنه من اشتباهی متوجه شده باشم؟ به رحمت خدا رفتند؟ آره؟ خیلی غم داره این نوشته خیلی ... یه نوستالژی غمبار ِ غمبار ِ غمبار ... :((( روحش شاد...

نه. درست متوجه شده اید. از جمله کسانی بود که بعد از مردن در موردش می گویند: رفت راحت شد.
این جمله را دوست ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد