بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

یک خبر

امروز ۲۹ تیر، در صفحه ۱۸ روزنامه شرق آمده بود:

قداره بندان ۱۲ کیلوگرم طلا را ربودند.

سارقان قداره بند با مسدود کردن خیابان، ۱۲ کیلوگرم طلا را به سرقت بردند. به گزارش فارس شامگاه یکشنبه شش نفر نقابدار با سد معبر در یکی از خیابان های فرعی منتهی به خیابان قزوین، اقدام به سرقت از یک مغازه طلا فروشی کردند. به گفته شاهدان عینی در این حادثه که ساعت ۱۹:۳۰ اتفاق افتاد، سارقان مسلح که نقاب بر چهره کشیده بودند، دو سوی خیابان قزوین را مسدود کردند و با ایجاد فضای رعب و وحشت اقدام به سرقت نزدیک به ۱۲ کیلو گرم طلا از یک مقازه طلا فروشی کردند.

***

با خودم فکر کردم، اگر این شش نفر به جای نقاب و قداره، نماد سبز و بطری آب داشتند و دو تا شعار یاحسین، میرحسین داده بودند، در چشم بهم زدنی، تمامی نیروی انتظامی و بسیج تهران در محل حاضر شده بودند.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:05 http://hessamm.blogsky.com

شیش نفر آدم هیکل گنده اینهمه رفتن فقط ۱۲ کیلو طلا دزدیدن؟ به هیکلشون می خوره هر کدوم فقط ۲ کیلو بردارن؟ یه کم دیگه تلاش می کردن خیلی بیشتر از اینا گیرشون میومد.

تو برگشتی؟ شی کشیدی بی اینترنت این روژا؟ داداش؟

نیره چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:18 http://www.n-hoseini.persianblog.ir

منظور من جمله پایانی شما بود ها!

گرفتم. منم فکر نکردم ایول شما مربوط به قداره بندان بود.

فرناز چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 http://farnaz.aminus3.com/

زن روستائی کم سواد اما بسیار باشعوری را می شناسم که در یکی از روستا/شهر های همین اطراف زندگی می کند حدود دو هفته پیش تعریف می کرد چهار سارق مسلح بعد از اینکه اصلی ترین چهارراه شهر را بسته اند وبا چند شلیک هوائی مردم را به وحشت انداخته اند و او با هیجان می گفت که پوکه ها را برای یادگاری برداشته و نگه داشته ! یک طلافروشی را در آن شهر کوچک خالی کرده و رفته اند ... و او نقل قول می کرد از روحانی مهم آن شهرکه با اشاره به گرانی و فقر مردم می گفته این تازه اول کار است !

حالاما هستیم و دو بخش مهم از یک قصه : اینکه این دزدان مسلح آدم هائی هستند بسیار معمولی در دو قدمی ما و اینکه این حافظان امنتیت کی (چه زمانی ) از امنتیت کی (چه کسی ) حفاظت می کنند ؟

من فکر می کنم تعریف امینت تغییر کرده.

نیره سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:27 http://www.n-hoseini.persianblog.ir

درود بر شما...ای ول....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد