بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

حدیث نا مکرر بنزین

از اآنجا که دسترسی به بلاگر دات کام برای آپ کردن وبلاگ ها سخت شده، -فیلتر نشده حرف در نیاورید-، یک وبلاگ در اینجا به راه انداختیم و ترکیبی از ترانه های شبانه، بعد از بیست و سه و ترانه های بی اندوه را در آن آپ می کنیم تا بعد.

و اما اولین پست

دیروز و در پی سهمیه بندی بنزین ذوق این وقتهای ملت ایران گل کرد و شروع کرد به روانه کردن اس ام اس هایی که مرحمی بود بر دل آن هایی که مخالف این قضیه بودند.  در اثر روانه شدن یک اس ام اس که مردم را دعوت به گردهم آیی در نقطه ای کرده بود که انقلاب کنند، سیستم اس ام اس مخابرات از کار افتاد. که مردم به هم اطلاع میداندند که مخابراتمان هم بنزینی بوده و قطع شده. این جا بود که فهمیدیم با اس ام اس نمی‌توان انقلاب کرد. همان طور که وقتی قرار شد عکس خودمان را در سایت اورکات با عکس کاندیدای مورد علاقه‌مان در آخرین  انتخابات ریاست جمهوری عوض کنیم و به این شکل خیر سرمان برای کاندیدای مورد علاقه خودمان تبلیغ کرده باشیم، اورکات فیلترشد و تا به امروز از فیلتری در نیامده.

و اما بنزین: خود من موافق قضیه هستم. حرکت حرکت درستی است. حتا در دراز مدت معتقدم این شاش بز سهمیه هم باید لغو شود و بنزین با قیمت واقعی عرضه شود. تا این کار انجام نشود، دست ما در امور اقتصادی و دارایی و سیاسی و .... کوتاه خاهد بود. در هیچ جای جهان بنزین ارزانتر از آب عرضه نمی شود. حالا اگر میزان صرفه جویی از این طریق در راه وسایل نقلیه همگانی خرج نشود آن وقت باید رفت و یقه کسی را که در انتخابات ریاست جمهوری عکسش را با عکس خودمان در اورکات عوض نکردیم را بگیریم.

ولی .. ولی.

بحث بر سر این است که دیشب یعنی چهارشنبه شب پنجم تیرماه ۸۶ در صدا و سیما با مردم مصاحبه میکردند. همه آنهایی که با ایشان مصاحبه میکردند مانند یک کارشنانس خبره دلایل سهمیه بندی بنزین را توضیح میدادند. کسی نگفت که این ۱۲پمپ بنزینی که به گفته خود مقامات پلیس در اثر ازدحام دچار آتش سوزی شد، توسط چه کسی بود؟ دشمنان؟ نفوذی ها؟ کی ها؟ با استفاده از تاریکی شب و خابیدن امت یک عده اراذل و اوباش آمدند و اینکار را کردند؟ یا غارتگران چند فروشگاه و بانک چه کسانی بودند؟ تفو بر آنها؟ آیا صدا و سیما در مورد روسای جمهور قبلی هم همین سیاست را داشت؟ یادمان هست کفن پوشانی را که مدام منتظر نشسته بودند تا تقی به توقی شود و عزا عزاست امروز به خیابان بریزند. ولش کن. جهنم.

رهنمود: برای بهترین شکل برخورد با هرگونه اقدامات خرابکارانه –آتش زدن پمپ بنزین ها را نمی‌گویم که تلاش در راه بازگرداندن سوبسید بنزین را می‌گویم- بهتر است هرچه زودتر بنزین به نرخ واقعی نیز عرضه شود. گرانی ها به دنبال خاهد داشت. قربانیان و تلفات زیادی  خاهد داد. یکبار برای همیشه این قضیه باید تمام شود.

آخرین خبر: آقای احمدی نژاد در جایی گفته اند: با گاز سوز شدن اتومبیل ها بنزین صادر می کنیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:00

استاد چرا خودتون قانون شکنی کرذید و ساعت ۶:۸ دقیقه به حسام جواب دادید؟؟( قبل از ۱۱ شب )؟ همین بی نظمی ها باعث جیره بندی بنزین و باقی قضایا میشود دیگر اقا جان.

ممنون. ولی وبلاگ خودمه و هر وقت که دلم بخاد میرم توش. اصلن اون بالا رو باید عوض کنم. البته خوشحالم کردی که یکی از مقصرین این قضایا را بهم معرفی کردید.

حسام شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:08 http://hessamm.blogsky.com/

شروع بکار وبلاگ جدیدتان را تبریک عرض نموده برایتان آرزوی توفیق می نماییم!

من اگر تو را نداشتم که اولین کامنت گذار وبگردی های ساعات ولگردیم باشد چه میکردم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد