بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

پاییز


این ها همه من اند.

بگذر و بگذار تمام شوم.

شاید بهار ،

دوباره عاشق شدی.


محسن مهدی بهشت

نظرات 8 + ارسال نظر
مرادی شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:21

خیلی وقت ها احساس می کنم من یکی از همان برگ های زرد افتاده روی زمین هستم و می شنوم صدای خرد شدنم را وقتی عابری پایش را روی من می گذارد .

این برگها تا شما هستید، شما نیستند. ولی بعد از صد و بیست سال که رفتید، می شوید این برگها. البته نه به تندی که شاید در طی هزاران سال بعد.

عبور ماه در شب حکومت نظامی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 13:31 http://mahdarshab.blogfa.com

اگر از دوریت.......این زمستان زنده ماندم......
بهار
دوباره عاشقت میشوم...................................

زنده می مانی. کافیست عاشقم باشی. کجا بود یا چه فیلمی یا کتابی که می گفت: عشق هرگز نمی میرد.

مهربانو سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 http://mihanblog.com

آدمها یک بار عمیقا عاشق می شوند
چون فقط یک بار نمی ترستد همه چیز خود را از دست بدهند...

و بعدهاست که حتا از ریسمان سیاه و سفید هم می ترسند.

sarah چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 19:17

مثل پاییز دلگیر بود اما قشنگ...دیگه وقتی بگذرد که امیدی بهش نیست برگرده و بهار عاشق بشه...اصلن کسی که گذاشت و رفت دیگه برنمیگرده ...باور کنید... :'( :-(

sophia یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 14:21

پاییز عجب دلتنگ کننده اس؟!! یه همچین حسهایی در ادم بیدار میکنه...

من از زمستون بیشتر دوستش دارم. زمستون هیچ حسی جز سرما نداره. هرچند سالهاست اینجا از سرماهای قدیم خبری نیست ولی اسم زمستون منو اذیت می کنه.

زری مشفق یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 http://koochehayedelam.blogsky.com/

چرا بگذار و بگذر؟ عبور خوب نیست
شعرتون عالی بود
با دخترتونم موافقم من اون موقع هر وقت از مادرم چیزی می خواستم و جواب می داد انشالله می فهمیدم یعنی "نه"

ممنون از تعریفتون. ولی خب بهار دوباره میاد.
درسته. ایشالله ینی نه.

مهربانو در میهن شنبه 11 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 14:22

همینه دوست ارجمند در شاید هم یک " نه" پنهان است
اما "بله" هم در کنارش خودنمایی می کند..

معمولن کفه ی نه سنگینی می کنه.

مهربانو در میهن شنبه 11 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:57

شاید ...بهار


شعر زیباست...خیلی

دخترم میگه: نگو ایشالله. ایشالله ینی نه.
خودمم در مورد شاید این حس رو دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد