بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

نامه وارده

بخش جدیدی در این وبلاگ است که به ارائه ایمیل هایی که برایم پست می شود می پردازد. ممکن است تمام متن باشد یا قسمتی از آن. یا اصلن متن نباشد و مثلن عکس باشد یا هر چیز دیگر. ولی هر چه هستند طوری انتخاب می شوند که از خاندنش حظ ببرید. نبردید هم نبردید. مشکل مشکل خودتان است.

یا حق

نظرات 1 + ارسال نظر
ودود نطاقی ازمراغه سال۱۳۴۱ یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:03

سلام اقا محسن اقای کل نمیدانم یادت مانده یا نه من حدود جهلوجند سال پیش در مراغه همکلاسی کوجلو وخندانی داشتم که تاکنون اثار لبخندهایش درذهنم مانده وامیدوار بودم که روزی دوباره شاهد ان لبخندها باشم که اخیران جستجوی کامپیوتر به ذهنم رسید من الان در تبریز هستم وشماره تماس من۰۹۱۴۱۱۵۷۳۷۰هست منتظر تماس هستم

من در لینک زیر در نوستالژی اول ماه مهر به یادت بودم. ولی نام کوچکت را بهنام میدانستم.
http://after23.blogsky.com/?PostID=34
به لینک برو و برایم از اشتباهات احتمالیم بنویس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد