بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

شوالیه تاریکی

 شوالیه تاریکی

  تبلیغ نقد فیلم سامورایی در فیلم هایی که می بینیم.  

***

وقتی ساعت نه و نیم جمعه شب به هزار و یک دلیل داری پیاده از میدون بیسچاراسفند رد می شی و سی دی فروشا را می بینی که کف پیاده رو بساط پهن کردن، باید وایسی و  نگاهشون کنی. هم سی دی ها و هم سی دی فروش ها را. 

در این میان اگر نسخه روپرده ای و بی کیفیت شوالیه تاریکی رو ببینی و نخری باید حالا حالا ها باید بری تو لک. هر چند که دومین فیلم زیبایی که در زندگی دیده ای، سامورایی ژان پیر ملویل باشد. 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 http://hessamm.blogsky.com

من پیشنهاد می کنم این فیلم رو یکبار دیگه با کیفیت عالی تماشا کنین. فکر می کنم خیلی فرق کنه!

در این پیشنهاد هیچ شکی نمی کنم. حتمن.

فرشته دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:32 http://freshblog.blogsky.com/

این فیلم رو با کیفیت عالی اش را دیدم و از دید من فوق العاده بود مخصوصا کاراکتر دلقک که فوقالعاده تر بود ولی کاش اینو روی پرده نقره ای می دیدیم.

شما که میروید و می بینید. گیرم نه اکران به روز را. ما هستیم و این پرده جادویی چند اینچی. بر باعث و بانی حسرت امروزمان نعلت.

فریدون شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:32

با سلام

یکی از مشکلات عدیده ام از زمانی خودشو نشون داد که از کار کردن در شهرداری استعفا کردم و خودمو از خیابون گز کردان
محروم

وایمیسادم تو پیاده رو و زول می زدم به بساط کتاب فروش
عینهو نیگاه عاقل اندر .....
حکمن قیافم رقت انگیز و خنده دار می بود

کاش می شد 24 ساعت با هاتون می بودم. گز کردن خیابونا
سینما بستنی فروشی دیزی فروشی و کبابی قهوه خونه
موزه و قبرستون ( روشن فکر .....)

اگر شماره امیرو داشتم زنگی بهش می زدم

من گز نمیکردم. دیگه تقریبن این فرصت رو ندارم. ولی دوران گز کردن هم دوران قشنگی بود. اون وقتام کسی به ما نمیگفت که تموم میشه. خودمونم به حد کافی خر بودیم که نفهمیم.
خودت زنده ای؟ خبری ازت نیست. فکر کردم جان به جان آفرین تسلیم کرده ای.
اونم چشم.

حسام شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:52 http://hessamm.blogsky.com

من فرداشب این فیلمو با کیفیت عالی می گیرم!

ای خبیث. به فکر ما هم باش. هرچند من که با کیفیت نا عالی دیدم فکر کردم با کیفیت خوبش هم آنچنان که فروش کرد نیست. میدونی توی کله غربی ها هم به نظر من پر شده پشکل. این فیلم فروش رو مدیون مردن هیس لجر است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد