بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

دلتنگی

 

تنها شراب؟

نه.

تو  هم

             باید

                    باشی.

بی تو،

نه.

***

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:08

این دم رفتنی هم نباید بفهمین که:
چی بودی کی بودی برای چی اومدی و به کجا داری میری؟!!!
عجیبه من چهل سالمه نگرانم که دارم چطور میرم! دوست داشتم الان رو قله ایستاده بودم...غصه میخورم که چرا هنوز هشیار نیستم ؟! اونوقت شما این دم رفتنی زورکی مست میکنی! آخه چرا؟!
فرصت تمام گشت و به آخر رسید عمر
یک پیشنهاد خالصانه: یک چندتا ازین کتابهای انتشارات شهید ابراهیم هادی رو بخونید ...جوونای کم سن و سالی رو معرفی میکنه که عاشقانه و بری از زشتیهای دنیا زندگی کردن...میشد درین دنیا جور دیگه هم گذروند...
پینوشت: اشتباهی این صفحه اومدم،مطمئن باشید دیگه اینجا نمیام پس جوابمو ندین ...بجاش لحظه ای به روز ملاقات با خالق هستی فکر کنید...این دم رفتنی....

چرا پاکش کنم. شما هم نیایی و پاسخ من را ببینید، دیگران می آیند و می بینند. ایکاش حداقل نامی می نوشتید که با آن خطابتان کنم. بگذرم و بروم سراغ پاسخ شما:
اتفاقن من هم به قضیه فکر می کنم. به نظر من شراب اگر بد بود، وعده اش را به نیکوکاران و سرویس دادن به آنها توسط حوریان، می دادند؟
یک جای قضیه می لنگد. چرا یکی از شرایط رفتن به بهشت نخوردن شراب است در این جهان، و خوردنش تا حد خفه شدن در آن جهان.
چرا در اسلام حرام می شود و در مسیحیت خون پیامبرشان است و باید بخورند؟
قصه دراز است.....

نیلوفر چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 22:38

این مایع قرمز شراب است ؟؟ ای آقا این حتما شیره انگوره ، شرط ،یبندم .

قرار بوده شراب باشه. حالا شما حلالش کنید.

انا چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 http://anatbs.blogfa.com

چه طور ادم یه کار بد انجام بده ولی بگه نیتم خوب بوده/کار خوب با نیت خوبه/مثل اینکه شما دارین به بدنتون اسیب می زنید ولی بگین نیتم خوبه/عقلانی نیست

اینم حرفیه.

انا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 20:41 http://anatbs.blogfa.com

من فکر کردم مربا هست برای صبحانه نوشتین ولی واااااااااااای خیلی کار بدیه

نیت باید پاک باشه.

sarah جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 19:59

گل قالی شراب خوش رنگیست!...
وشما کارتون درسته...

فلورا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 13:15

خودمو کاملن از شبکه های اجتماعی اخراج کردم
دلم برای بعد از بیست و سه تنگ میشه!
"بعد از بیست و سه" و صفحه های وابسته باید باشن!
وگرنه

"دیگر شراب هم
جز تاکنار بستر خوابم نمیبرد"

خدا رحمت کنه فریدون مشیری رو!

ممنون از شما. ولی دنیای واقعنی هم چنگی به دل نمی زنه.

از نام چه پرسی . . . چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 19:09

میگم محس خان حالا شما به سلامت یکی دو جام بنوش، من ضمانت میکنم " تو" پیدایش خواهد شد!

شرمنده. تنهایی نه. اصلن از گلوم پایین نمی ره. تازشم بعدش ممکنه "تو" خیالی بشه و نه واقعنی.

زری مشفق چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 14:23 http://koochehayedelam.blogsky.com/

به به حالا این شرابه یا آب البالو؟

خب معلومه که شرابه. البته من خودم که نخوردم. من شراب نمی خورم. به طور مثال تکیلا رو ترجیح می دم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد