بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

هزیان 514


شب ها دل تنگت می شوم

آن گاه که پر می کشی از

این سوی خیالم

تا آن سو

همین.


محسن مهدی بهشت

نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:41 http://avapaeez.blogfa.com/

من

جائی در خیال خود

با تو زندگی می کنم

که حتّی دست باران هم

به آن نمی رسد

اینجا عشق طولانی ست

وهیچ چیز

ما را

تهدید نمی کند.
----------------------

سلام دوست ارجمندم...نوشته شما منو یاد این شعر انداخت..نمی دونم کجا و کی خوندمش یا از کیه...

اینا مهم نیست...مهم اینه که قشنگه...مث نوشته شما که خیلی قشنگ بود..خیال باید پر بکشه به جای ما که سفت چسبیدیم به زمین..این طور نیست..؟

چه خوب که شما یاد چیز خوبی افتادید. خوشحالم کردین.

sophia شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:38

چقدر شیرازی؟!!فقط خیال است که پر میکشد...خوبه این یکی سبکه والا همین هم میگفت:"عامو کی حالشو داره تا آن سو بپره؟!!"

این همه خیال حافظ پر کشید یک بار هم خیال من. کفر میشه.؟

زری مشفق پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:08 http://koochehayedelam.blogsky.com/

منم دلتنگ اینجا شده بودم

من برگشتما بالاخره سفر مارکوپولویی من تمو شد

همه ی سفر ها یک روزی تموم میشن. هر چند کلن خوبه و به قول فیلم آقای هالو، سفر انسان را پخته می کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد