بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

اندر باب من و ملک و شیطان و بهشت


در بهشت ابدی درآمده و خفته بودیم. خسته از جهان قبل و قیل و قال آن. با صدای دق الباب از خواب جستیم. پرسیدیم: ای که دق الباب می‌کنی، کیستی و این دق الباب بهر چیست؟

در باز کرده و داخل حجره شد و پرسید، کیستی؟

فرمودیم: خودت کیستی؟

گفت: من ملکم.

گفتیم: خاموش. اگر ملک بودی، می‌بدانستنی که ما کیستیم.

در آنی بخاری شد و به هوا رفت. فهمیدیم که حدسمان درست بوده و او جز شیطان نبود. پس شیطان در بهشت نیز آمد و شد دارد.

دوباره بخسبیدیم.  بعد از لختی، دق البابی دیگر بیدارمان کرد.

ایضن همان می بپرسیدیم.

در باز کرد و گفت:

السلام و علیک یا محسن. ای پاک ترین بنده‌ی الاهی. من ملکم.

فرمودیم: علیکم السلام یا ملک.

............

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سامان مهدی زهی پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:53

سلام استاد
طبع لطیفتان قابل ستایش است
ادرس بدهید ماهم برای عرض و طول ادب سزی تابهشت بیاییم و دلی از عزا وماتم در بیاوریم .

همین که برای ما نوشابه باز کردید و می بنبشتید که طبع ما لطیف است خودش گرفتن آدرس است. در آن جا شما را می بینم. البته خودم یه چند سالی دیگر در آنجا هستم ولی امیدوارم حالا حالا ها شما این جاباشید و زجر بکشید تا به نزد من بیایید.

مهریانو پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:52

پس نظر من کو؟

نظری از شما در اینجا ندیدم. شاید این روزها بلاق اسکالی لنگ می زند.

حمید شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:59 http://shaiadkeaiande.blogfa.com

یه ذره ترسناک بود !
یاد دروازه نهم و بچه رزمری بخیر

بچه روزماری بیشتر. شاید چون در نوجوانی و بر پرده سینما دیدمش. میدونی توی صفحه تلویزیون هیچ فیلمی جذابیتی نداره. خیر نبینند کسانی که پرده ی سینما را از ملت ما دریغ کردند. مطمئن هستم از آنجا که مردم آزاری کرده و می کنند با من در بهشت نیستند.

میتینگ انلاین شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:42 http://meetingonline0.blogfa.com/

یعنی نیش مبارکمان تا بنا گوش باز شد.

چه خوب. جز این هم قصدی از نوشتن این یادداشت نبود.

273- شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:53

سلام..
ولی به نظرم شیطان از خود ما که هیچ از 70 پشت ما هم خبر دارد که چکاره بوده ایم... این ملعون مسن ترین مخلوقات رب العالمین است...
از علیکم السلامتان معلوم است چند نفر بودند شیخنا!!
چه می کنی با خود؟! عزت زیاد

شیطان از جیک و پیک خلافکاران خبر دارد و نه از بندگاه پاک الهی.

ناهید جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:44 http://efs.abarblog.ir

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد