بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

برای

آهاااااای ملت: جون هرکی دوست دارید این "برای" گفتن در هر جمله و هر جایی که کمبود واژه داشتید رو فراموش کنید. کمی تا قسمتی به خودتون فشار بیارید. و از واژه هایی که کلامتون رو شنیدنی تر می کنه استفاده کنید.

مثال بزنم؟

طرف چیزی رو گم کرده. از دوستش سراغ می گیره. اون میگه: برای منم گم شده. برای من رو ندیدی؟

خب این ینی چه؟

سر کلاس، یکی از بچه ها قلم نداشت، برای من رو برداشت.

بازم بگم؟

از حالا تا هر وقت دیگه به کلام دیگران و یا خودتون گوش بدید و ببینید که چقدر بی معنیه. این .... برای.

نظرات 9 + ارسال نظر
تیرداد دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 http://arashk60518.blogfa.com

درود
بسیار عالیست دست نوشته ایتان
بهروز باشین همیشه

ممنون.

نه نه لیبرتی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:08

ای وای جوون دست به دلم نذار که از دست مردم زمونه با این فارسی حرف زدنشون خونه ، چند روز پیش ها در یک فروشگاه خانمی با اشاره به یک چرخ دستی به من گفت : این برای شماست ؟؟؟ من کمی فکر کردم که چی میگه . وقتی دید دارم نگاهش میکنم با اجازه خودش برداشت و رفت و من موندم که این جمله رو کی یادش داده ،؟ نگو فارسی جدیده جوون که من بلد نیستم .یا اصطلاح آمارشو بگیر ، یا او کی یا،،،،،،

این دفه که شنیدی ننه، چرخو بکوب تو سرش. نه. اصن با چرخ زیرش کن.

ابهر.زنجان شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:09 http://ensanvaensaniyat.blogfa.com/

درود. خسته نباشی هم وطن.

لحظه های خوشی رو برات آرزو می کنم

به امید روزهای برترو بهتر و آبادی و آزااادی

ممنون. همین طور برای شما.
به شما سر می زنم. همین حالا.

آذردخت سبز یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:01 http://azar2012.blogfa.com

درود.با یه ذره تفکر این مشکلات حل میشه ولی متاسفانه.....با این حرف های مزخرفمون تن امثال علامه دهخدا و دکتر معین رو تو گور لرزوندیم
با افتخار لینک شدید.سبز باشید و بر حق

هر کس اینجا را لینک کند او را لینک می کنیم. بزودی به شما سر می زنم.

تاتى دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:21 http://slowdance.blogfa.com

تو می گریزی از من و من هم ز زندگی
پابان انتخــــــــاب دلم جز شکست نیست

محبوب جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:29

دروووووووووووووود
خوبید شما؟

حالا این "برای" که خوب است
اینجا وقتی یه چیزی یادشون نمیاد میگن:
این "ماس ماسک" کووووووو؟ (با فریاد خوانده شود)
گاهی هم میگن:
اییی " چیوووو" کووووو؟

تازشم به جای اینکه بگن " مال من نیست" میگن : " از من نیست!"

و قس علی هذااااا ... :))))

شما چه؟ شما خوبید؟
من در شهر زما زندگی کرده ام و این آیی چیووو رو خیلی دوست دارم.

حمید یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 http://shaiadkeaiande.blogfa.com

آره برای منم پیش اومده ...!

کاربرد "برای" در مثال شما هم درست.

سارا خانوم شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:28

سلام رفیق
حسابی کفری شدیها.......زیاد سخت نگیر به قول خودتون.........
--------------------------
ملت ایران خیلی وقته رفتن تعطیلات هنوزم برنگشتن........توقعی دارید شما ها..........این ملت خیلی بتونن شاهکار بزن دم از حق نداشتتشون بزنن .....دنبال واژه جدید باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واسه چرت و پرت نگفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-----------------------
خیلی دلم براتون تنگ شده بودا......هی میومدم.......هی حوصلم نمیشد چیزی بنویسم.........دیگه دلو زدم به دریا........منتهی واژهام گویا تکراری شدن.......منم رفتم تعطیلات

من اینا رو برای وختی می نویسم که از تعطیلات برگردن.
حالا اینجا که نمی بینمت ولی جای دیگه ای که خیلی میبینمت که.
امیدوارم تعطیلاتت سفری یک ماهه باشه.

مهربانو شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:08

سلام دوست ارجمندم..مدتیه وبلاگ من مشکل داره برای شما نداره؟؟؟؟؟؟؟

اتفاقند مثال شما خیلیم غلط نیست. چرا که منظور شما می تونه این باشه که وقتی من وارد وبلاگ شما میشم برام مشکلی نداره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد