بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

دردم


کالیگرام از

آروین



دردم نهفته به،

                   گلابی،

                            انجیر،

                                    انار،

                                         انگور.

انگور...

نظرات 12 + ارسال نظر
فرناز دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:43 http://farn-sighs.blogsky.com

دردم نهفته خرمالو
دلم برای پاییز بشدت تنگ می شود
طاقت ندارم به یاد پاییز باشم
طاقت ندارم به یاد پاییز نباشم

پاییز پادشاه فصل هاست.

از نام چه پرسی . . . یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:53

هی داد هی داد
نگفتم " تحصیلات " عرض کردم " حدس "
صدالبته امکان دارد تحصیلات مافوقالتصور داشته باشید
ولی یک کم قاطر " حدس " تون میلنگه
خاک برسرم کنند و زبانم بریده به
. . . . .

نشانی ایمیل را خدمت فرستادم و مشتاقانه چشم انتظارم

هر بچه دبستانی از این کامنت این برداشت را می کند:
""حدس شما هم فرموده دوستتان در حد دوم دبیرستان است. شرمنده" حدس وقتی از حد کلاس دوم دبیرستان بیشتر نباشد"
ینی این که تحصیلات بنده از این حد بیشتر نیست. درک این قضیه، خیلی آی کیوی بالایی نمی خواهد.

در ضمن از آنجایی که آدرس ایمیل شما در فیض بوق شناخته شده نبود، از فرستادن آدرس فیض بوقم شرمنده ام. آدرس ایمیل فیض بوق واقعنی را بفرستید.
چشم انتظارم.

از نام چه پرسی . . . شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:32

حدس شما هم فرموده دوستتان در حد دوم دبیرستان است . شرمنده

راستی میشه نشانی فیض بوق تونو بذارین ما هم به فیض برسیم

شما چرا فکر کردید که تحصیلات من خیلی زیاد تر از این است؟
آدرس ایمیل بدهید آدرس فیض بوق بفرستیم خدمتتان.

سارا خانوم شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:32

اون عکسو رو میگی؟؟؟؟؟؟؟ مال شیراز کاکو........اووقتا که همچین همچین سر کیف بودیمو و میرفتیم ای ور او ور.....حالو که عین این دوغای بی مزه وا رفتیم ........راستی.....باغ نارنجسونه ها........قبلترا گفتم .....نگفتم؟؟؟؟؟ راستی........شایدم سر رفته باشم.......راستی............مگه من شیرم که سر برم؟؟؟؟؟؟؟؟کیکم.........یه کیک سوخته بودم.......منتهی دادم دوباره از نو بپزن........فعلنی انگاری دوباره زیادی تو فر موندم برشته شدم.........دفعه سوم قول میدم کیک خوبی از کار دربیام........شمو چطوری رفیق؟؟؟؟؟؟خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟بار و بچات خوبن؟؟؟؟؟؟؟

شادم گفتی باغ نارنجستونه من یادم رفته.
خب خودت گفتی سوختی و حوصله ات سر رفته. من در باره ی سر رفتن حوصله افاضاتی برات نوشتم.
من که خوبم. بار و بچامم خوبن.
درست گفتم؟

آروین جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:50

استاد شرمنده فرمودید
ممنون و سپاسگزار

تو هم من رو با این گفتن استاد شرمنده کردی.
من کجا استاده. من محسنم. یادت نیست.

سارا خانوم جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07

انگور یا شراب انگور اونم از نوع شیرازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام رفیق خوبی؟

ان چند تا نقطه را می توان به دلخواه پر کرد.
شما خوبی؟ الان توی فیض بوق دیدمت. عسک قشنگی آپلود کرده بودی.

آرمین جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:46 http://nagoftehaa.ir

پارک دانشجو؟

مثلن. ولی دستشویی های بین راهم دس کمی ندارند.
راستی کالیگرامت رو از فیض بوقت دزدیدم و چسبوندم اینجا.

امیر قربانی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:35 http://www.blank.blogfa.com

انگور
انگور ...

یک میوه ی بهشتی تمام عیار

آرمین پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:30 http://nagoftehaa.ir

این چجور دردیست؟!!

ببین مثلن تو توی خیابونی. می خواهی بروی توی یک پارکی، گلاب به روت دست شویی. می ری میبنی که هزار نفر توی صف هستند. چه می کنی؟
من که می گویم:
دردم نهفته به، گلابی، انار، سیب، هلو،
و به ضرورت این میوه ها عوض می شوند.

آروین پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:23





؟
گ
لـــا
بـــــی
چـــرا

-------------------
دلم برای کالیگرام ساختن تنگ شده

گلابیت ولی قشنگ شد. فقط اگر چرا کلمه ی دیگری بود که دندونه داشت قشنگترم می شد. مثل جبر. حالا درسته که اصلن به پرسشت نمی خوره ولی کی دنبال پرسشه؟ ها؟

آروین پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:43

؟
گ
لـــا
بـــــی
چـــرا

-------------------
دلم برای کالیگرام ساختن تنگ شده

یه وختی کلی ماهر شده بودی واسه خودت. ولش کردی کلن؟

از نام چه پرسی . . . پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:37

یکی اینوسط از خامه افتاده ، امیدوارم از مخیله مبارک نییفتاده باشه
با " آ " آغاز میشه

آلو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد