بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

قند

برای بیمار روبروییم، چای آورده بودند. بدون قند. یه استکان برای خودش ریخت و رو کرد به تخت بغل دستیش و پرسید:

حاج آقا قند دارید؟

- آره پسرم. امروزم 300 بود.

نظرات 11 + ارسال نظر
آرمین دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21

مش قاسم کیه؟ چقدر آشناس! قزوینیه؟

مش قاسم غیاث آبادیه. نوکر دایی جان ناپلئون. رمان ایرج پزشکزاد.

آرمین یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:56

اسم کامل میشه محفل دوس تان ام ی د20 که پدر همه سایتای جهانه البته از نظر من. روزی 20 30 تا پست مشتی میذاره. چندهزارتا کاربر داره(مثل خبرنگار مجانی) که براش اطلاعات جمع آوری میکنن بعد اون گلچین میکنه میذاره تو سایت.
حواستون باشه نوشتن اسمشم ف ی ل ت ر میاره.

ما به هر چه نه بدترمان بخندیم که اسممان را در آن سایت بیاوریم. به قول مش قاسم مگر از جانمان سیر شده ایم بابام جان؟

فروزان یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:05 http://narenj33.cc1.ir

سلام آقا محسن
یه پدر بزرگ داشتم
که قند داشت
ولی فقط قند نمی خورد
والا بقه چیزها را میخ ورد
درحالی که قند هم داشتند
خلاصه هر چه به او می گفتیم
نمی فهمید
بالاخره از این درد از دنیا رفت

هر کس با دردی از دنیا می رود. بهترین شکلش با قند از دنیا رفتن است که شیرینی این جهان و آن جهان را با خود دارد. ینی کسی که با قند از دنیا برود................

آرمین یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:55

همه سایتا که با اس باز نمیشه. نمونه ش فیس بوق و امید20

منم فقط قوقل رو گفتم. فیس بوق که خب آخر فیلترینگ بودنه.
امید ۲۰ چیه؟

آرمین یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:44

یه عمله میخواد دم به دقیقه واسه ما اس بذاره

هیستوریتو پاک کن یه اس بزار برای همیشه بمونه. عمله می خواد چه کار؟

آرمین شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:38

الان دیگه تر فیلو غیر تر فیل نداریم. از لحظه ای که کامپیوترو روشن میکنیم یا باید وی پی انو باز کنیم یا اولترا. بدون اینا گوگلم باز نمیشه. تازه اگه تر فیل بشین آمار بازدیدتون میره بالا. همه میگن وبلاگش پر محتوا بوده که ترفیل شده.

مرده شور بازدید کننده هایی رو ببره که قراره با فیل تر شدن من بیان سراغم.
در ضمن قوقل با یک اس در آخر اچ تی تی پی باز میشه.

آرمین شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:01

مشکل اینجاس من معنی اونم نمیدونم. حالا عورت ینی چی؟

من فکر می کنم قصدت ف ی ل ت ر شدن وبلاق وزین بعد از بیست و سه است و لاغیر.

آرمین شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:08

چجور کلمه ی بی ادفیه که ما تاحالا نشنیدیم! بگید به اندوخته هامون زیاد شه

اینجوری عوره نوشتن، عربیه. به معنی عورت. البته اونا روی ه دو تا نخطه می گذارند. هر چند در عربی نوشتنی اون دو تا نخطه رو هم نمی گذارند.

آرمین شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:33

منظورم همون اوره بود. کیبورد تاکید داشت که با ع بنویسه

من فک کردم کلمه ی بی ادفیه.

آرمین شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

قند کرسترول چربی عوره فشار خون... جزئی از زندگی مردم شده.
آقا محسن با اجازتون من از تریبون شما استفاده میکنم:
تو رو خدا هرکی که این کامنتو میخونه حتما حواسش به قند خونش باشه. بیماری دیابت بزرگ و کوچیک نمیشناسه.

اگه میبینید اشتهاتون نسبت به غذاهای شیرین زیاده یا با ولع خاصی غذا میخورید یا وقتی با خوردن غذاهای شیرین احساس آرامش میکنید یا وقتی گرسنه میشید بدنتون بی حال میشه حتما تست قند خون از خودتون بگیرید.
کسایی که با غذا نون زیاد میخورن حتما تست بدن یا اگه نمیدن سعی کنن نون سبوسدار مصرف کنن. نون سبوسدار قندش به مرور زمان جذب میشه.

ممنون از توصیه پزشکیت. چشم. حتمن عمل می کنم.
ولی اون عوره خیلی مشکوک می زنه.

حمید جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 http://shaiadkeaiande.blogfa.com/

خدا بد نده آقا محسن! بیمارستان چرا؟!

این که خاطرات من نیست. خاطرات یک بیمار حرفه ای در یک بیمارستانه.
کلن یک کتگوریه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد