بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

آخرین فیلم

سایت خبرآنلاین از یک سایت دیگر خبر دارد که هیچ فیلم سازی حاضر به ساختن فیلم تبلیغاتی رییس جمهور نشده است. هر چه شنیده اید بیخود شنیده اید. شنیده بودیم که نادر طالب زاده -بنده خدا- این فیلم را ساخته است و در آن دکتر روبروی دوربین نشسته و گریه می کند و می گوید........... بماند. ساخت این فیلم هم تکذیب شد. خودمانیم ایده قشنگی بوده. بهرحال.

داستان را اینجا ببینید بعد بیایید پایین. والا دیگر ادامه ندهید. مگر این که لینکم فیلتر شده باشد.

حالا من می پرسم: آیا استبعادی دارد که بنده بروم و این فیلم را برای دکتر بسازم؟ دنیا را چه دیدی؟ شاید فیلمم را وزیر ارشاد دولت مهندس فرستاد اسکار و من اسکار بهترین فیلم مستند سال 2009 را هم بردم. نام نیکی هم از خود در تاریخ سینمای مستند کشور به جای می گذارم. 

دستمزد؟ 

قاعده  یک کف دست اورانیوم غنی شده اصل  نطنز.   

اگر نه که صلواتی حلش می کنیم. همان اسکار برایمان بس است.

آی قلبم............ اسکار............م؟

دکتر........بگرد .........یکی....... دیگه ......ر..... رو............ پیدا کن. یا........ بده........ به.......همون..........شم.......ق.......د.......ری.

آهای...........عالم ........سینما............م....نو......... ب....ب....خش........................

گورومب.

نظرات 12 + ارسال نظر
ر و ز ب ه پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:53

راستی یه پرسش من داشتم.
این رو از تمام کسانی که طرفداران کروبی و موسوی هستند می پرسم!

چرا میر حسین؟ و چرا کروبی نه ؟

کروبی که خیلی به دیدگاه های اصلاح طلب ها شبیه تر هست (گفته هاش و کارهاش) تا میر حسین؟

یا شما هم مانند من می اندیشید و دیگر زمان شعار های پوپولیستی! و هوجی گری سر رسیده؟
و میر حسین را که دارای یک مقبولیت هم بین اصلاح طلب ها و هم بین اصول گرا هاست رو ترجیح می دهید ؟؟

میشه یه کم شفاف کنید! چون من کم کم می خوام برم پای روز بیست و دو خرداد!

من فقط یک دلیل دارم.
درست یا غلط من خاتمی را به عنوان یکی از شریف ترین مردان تاریخ ایران می دانم. و اگر در بیست و دوم خرداد خاتمی بود به او رای میدادم. ولی حالا که او به نفع میر حسین کنار رفته است به میرحسین رای می دهم.
میر حسین را در هشت سال جنگ هم دیده ام. در حال حاضر هم اصلن قصد دور زدن خاتمی را ندارم. عمرن خاتمی را دور بزنم. با او می روم تا هست. و تا هستم.
البته هر کس که می خواهد می تواند برود به کروبی هم رای بدهد. ولی به ان دوتای دیگر نه.
اگر به این شکل باشد حتمن به دور دوم می رویم.
و آی کیف می کنیم اگر موسوی و کروبی به دور دوم بروند.
آن وقت ما می مانیم که میرحسین یا کروبی که در آن وقت هم میگویم میرحسین.
در ضمن آن چه که در مورد میرحسین گفتی را قبول دارم.
دوران اصلن دوران شعار نیست.
از این شفاف تر هم بلد نیستم.

ر و ز ب ه چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:32

درود.
خبری ازتون نیست! همان گونه که از من خبری نیست!

امروز میر به اینجا (جایی که ما زندگی می کنیم!) آمد.
دیدمش! آدم خوبی به دیده می یومد!
من کمی با ترک بودنش هم مخالفم (خنده!)
می خواستم برم بالا ازش بپرسم جناب میر! کشتارهاس سال شصت و هفت رو چگونه توجیه می کنی ؟؟

حالا این به کنار..

در دانشگاه ما حدود سه هفته پیش نسبت به زمان امتحان های پایان سال تحصنی شد که جواب نداد.

دو روز پیش باز هم تحصنی شد که تا امروز زمان گذاشته بودیم تا آن را تغییر بدن ولی امروز که نشد از ساعت دو پس از ظهر تا همین الان که من دارم براتون یادداشت می ذارم بچه ها در دانشگاه تحصن کردند.

منم همین الان اومدم خونه.. نمی دونی چه حالی شده!

این وسط این تحصن رو به اومدن میر هم به اینجا ربط دادند! (تنگ نظران)

موفق باشین.
شب خوش.

کمی سرم شلوغه. الکی.

فریدون سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:42

سلام

من توصیه می کنم فیلم را به سبک عروسکی تهیه کنی !!!

نمایش عروسکی اصالت خیمه شب بازی انتخابات را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارد.

اطمینان دارم که در جندین رشته نامزد دریافت جایزه اسکار خواهد شد.

چندتاشو درو می کنه را دیگه نمی تونم پیش بینی کنم.

دست شما درد نکنه. حتمن توقع داری ما محمود محبوب را هم بکنیم مبارک؟ آره؟

خاموش سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:35 http://laylay.blogsky.com/

خب "مستندِ راز بقا" ;)

خاموش سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 http://laylay.blogsky.com/

این جور فیلم ها که برای کاندیدهای ریاست جمهوری ساخته می شود فرقی هم ندارد چه کسی باشد اسمش را می توان گذاشت راز بقا تا مستند!
(با عرض معذرت)

راز بقا هم خودش مستند است.

ابو غزیب بخارائی یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:52


ما بقدری ساختن فیلم را جدی گرفتیم که ازاون روزتابه حال همه اش وب نوردی میکنیم تا بلکم اخبار واطلاعات درمورد دسته گل هائی که این آقا به آب داده وکسی ندیده یا دسته گلهائی که قراره مثل هاله ی نور به آب بده تهیه کنیم سواربرذرات نور نمیدانی که دردشتهای نورانی گذرکرده تا به اخباری رسیدیم مبنی بر اینکه محمود احمدک نژاد به زودی دیوان اشعاراتش رامنتشر خواهد کرد بعید نیست
آدرسش را برایت میگذارم گذاریدنی خودت برو بجوربلکم بدانی با آنچه خواهی کرد کردنی
این هم آدرس
http://www.aftabnews.ir/vdcdoo0j.yt0jz6a22y.html

من فکر می کنم که خانم نویسنده معجزه هزاره سوم هم قرار ست یک مقدمه ای بر این دیوان اشعار بنویسد و بعد از لیز خوردن محمود محبوب از کرسی ریاست جمهوری کتاب منتشر شود تا مردم بدانند که چرا قدر این گوهر گرانبها را ندانستند و به او رای ندادند و تا آخر عمر خودشان را نکوهش کند به جهت این فعل حرامی که مرتکب شدند.

الی یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:25

سلام خوبی؟
حیلی وقت بود نت نبودم اما الان همه اش رو خوندم...
با ساختن این فیلم همه جوایز رو هم که ببری میخوای با بیخوابی ها و کابوس های شبانه ات چیکار کنی داداش؟؟؟؟
منم آپم

قبل از ساختن فیلم مردم.

مخمل چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:48

شما میتوانید با یک مانکی فیلم را شروع کنید یک گریمور ضعیف میتواند اصل اصلش در بیاورد و با سدای یکی از اساتید قدیمی هم دوبلاج کنید کمی از قبلی ها بدگویی کمی به ساده زیستی خود و کمی هم ملات گریه بزنید
حالا میمونه( با هر دو تلفظ ) مساله پولی که من خودم حمایت میکنم دوم هم شکایت اقراد (جمع قرده (مانکی سابق))از شما
خوب دیگه به این سادگی هم فیلم ساخته نمشه کمی زحمت لازم است
البته بک گراندش هم یک نقشه ایران باشد( مسل اینکه معتاد شده ) و دریای مازندران هم ۱۰ درسدش را بکشید و اقای پوتین هم در لباس دلاک های قدیم یا سلمونی ها که داره سر ایران را قیچی میکنه
و کوه ها را هم از نامه و تلی از نامه ها بکشید
ببخشید مثل اینکه این نقاشی شد
ادرس بخش فیلم سازی را بدهید من هم هستم
اسکارش ممکنه طلایی نباشد ولی طنابش اصل اصل اصل است تا یک تن هم نگه میدارد

ایده های خوبی بود مخمل جان. ولی از آن جایی که ایشان سعادت نداشتند که ما فیلمشان را بسازیم و مردیم باید چاره دیگری بیاندیشیم.
عجب غلطی کردیم در این پست خودمان را کشتیم.

شیخ ابو غریب خان بخارائی چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:38


راستی حالت خوب است؟؟؟؟

حال من خوب می باشد است.
یادت است که یک وقتی به آخر هر جمله ای یک است اضافه می کردیم است؟

شیخ ابو غریب خان بخارائی چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:37


بگی من
سلام
(ای مردان بکوشیدتا جامه ی زنان نکوشید) (به خرس قاتل)(منظورم همان ضرس قاطع است)
کارشیح مصلح الدین سعدی شیرازی درگلستان است
مگریادت رفته درمکتب برای یادگرفتنش چه ترکه هاخوردیم(قاسم!!!!!)
اگرباورنداری از دوستعلی خره بپرس
زمان اینگلیسا بود!!!
بازم میام سراغت
بای

باید بروم پیدایش کنم.
یعنی همان وقت که هر سه درزدیم و در رفتیم؟ مرا نیک بزدند؟

کمال چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:13 http://baroonedeltangi.blogsky.com

500 تومن بیا اینور بازار
ارزونش کردیم
به سیمرغ یا 20 تا هم راضی هستیم
اسکار ارزونیتون

ما به کمتر از اسکار رضایت نمی دهیم.

ابوغریب بخارائی چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:00


بگی منو
بیاوجان من اینهمه فرصت هاراکه ازدست دادایم این یکی رو ازدست مده برخیز که من وتو جان میدهیم برای تهیه ی این فیلم لوازم اش را هم فراهم کرده ام مراهم دستیارخودت جابزن چه دیدی شاید اقلکن من هم باتو به نان ونوائی برسم رسیدنی
اگرچه فیلم مستند است ولی سوژه جون تو به بهترین سوژه های دنیا مونمیزنه البت البت البت وسایلاتی هم بلکم لازم داریم تله موش وخیمه وآفتابه وهاله ی نورش را هم تو با کلکهای سینمائی درست میکنی ای کلک !!!چارجفت چوراب چرک ودوجفت کفش پاره ویه کابشن چینی هم می آورم آوردنی
حله؟؟؟
این موضوع به قدری جالب انگیزش فراون است که من وتو که سهل است هرکس با یه دوربین لوبیتل ساخت سرزمین لنین سه چارتا ازاون عسک!!!بگیرد بهترین جوایز عکاسی را هم میبرد بردنی ازبرو بچز هم غافل نباش که نون همه تو روغن است آهای بشتابید تا جامه ی زنان نپوشید
تا بعد
یاهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

هیهات.
من مردم. یعنی این مرد بدون فیلم ماند. همه وسایل را هم اندیشیده بودم. یک متکا و یک پشتی طرح ترکمن هم تهیه کرده بودم برای لوکیشن خواب در اتاق نشیمن. ولی میدانی که من مردم. یعنی در حال اغما هستم. بلکم به هوش بیایم و بسم اله گفته و عشق آغاز کنم.
***
راستی این بشتابید تا جامه زنان نپوشید از کجا آمده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد