بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

بی بی سی فارسی

کانال تلویزیونی بی بی سی فارسی آغاز به کار کرد. 

یکی از مقامات جمهوری اسلامی آغاز به کار این کانال را، بزرگ ترین خطری که تا کنون بر علیه نظام جمهوری اسلامی به کار رفته است، خواند. 

کسی نیست به این مقامات بگوید: "همین بی بی سی بود که در سال هزار و سیصد و پتجاه و هفت یکی از ارکان بزرگ حمله به نظام گذشته بود. 

 وقتی شاه پرویز راجی سفیر ایران در انگلستان خبیث را فرا خواند و به او گفت: "آیا نمی توان بی بی سی را خفه کرد"؟ 

 زمانی که اگر در دارقوزآباد ایران خون از دماغ کسی در جریان انقلاب می ریخت -گیرم در یک دعوای قبیله ای- شب همان روز همین خبر با آب و تاب فراوان در بی بی سی انعکاس می یافت. 

 و راجی گفته بود که: 

پیام ملوکانه را به اطلاع مقامات انگلستان  رساندم و آن ها  گفتند: " بی بی سی یک تشکیلات کاملن مستقل از سیاست بریتانیای کبیر است." !!!!

نظرات 16 + ارسال نظر
شس پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:09

به نزرم از وی او ا هم بهتر است از زمانی که بهار لو رفته فکر میکنم که وی او ا هم یک شبکه داخلی هست اما این یکی هم با روانشناسی ایرانیان اشناست و هم کا کشته تر
هر ایرادی باشد وین دوز را دوباره نسب کن
امام فخر مراغی
ما ایراد را رفع نتوانیم کردن

مایکروسافت خودش اشارت دارد بر دو الی شش بار نسب ویندوز در سال. بسیار مجرب است.

شهرزاد چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:06 http://se-pi-dar.blogsky.com

امان از این انگلیسیای خبیث، بیجاره این دایی جان ناپلئون بدبخت حق داشتا خدا بیامرزدش

نگویید بدبخت. که خوشبخت بود دایی جان ناپلئون که خوب شناخت این خبیث ها را.

دارا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:42

شما خودتونو ناراحت نکنینِ هممون به همه چی عادت میکنیم بزار اونام حرفشونو بزنن و نونشونو بخورن....

ما عمرن نان مردم را آچر کنیم.
اصلن شاعر می فرماید نمی دونم چی چی نمی دونم چی چی اما مبر نان کسی.

فرشته سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 http://freshblog.blogsky.com

بوی این کاناله که تا استرالیا نمیآد .... ایرانی های اینجا خیلی هنر کنن تپش رو بگیرن و بس!

تپش و اینا اینجا یعنی توی خونه ما فیلتره!!

محمد دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 http://mohamed.blogsky.com/

هر چیزی که بوی سیاست بده من از شونصد کیلومتریش فرار میکنم.
این شبکه هم به نظر خیلیها ظاهرا خیلی بو میده!

بی بی سی که با سیاست پیوند ناگسستنی داره. بو بو بو بو. یواش یواش میشه ببو. ولی ما کاری بهش نداریم و خواهان تعطیلی نه اون که هیچ سایت اینترنتی و کانال ماهواره ای هم نیستیم.

فرشته دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 http://freshblog.blogsky.com

خب اینا چه اشکالی داره !!! یادم یکی از پیرزنای فامیلمون هر چی عروس و داماد میومد توی خانواده می گفت : این آدم خوبی نیست حالا یه روز می بینین ... بعد از سالها مثلا عروس تب می کرد نمی رفت یه مهمونی این خانوم می گفت: دیدین گفتم من که به شما یه روز گفته بودم که این خوب نیست!! حالا گفتن اینکه این کانال تلوزیونی بد است که ضرری نداره ! شاید یه روزی به کار اومد!!!! (ببخشین خیلی سربسته بود)

به نظر ما که اشکالی نداره. ما با هرچه ممنوعیت است مخالفیم.
در مورد آن پیرزن هم که نوشتی کاملن حق با شماست. توی زندگی هرکدام از ما حداقل یکی از این ها هست. حتا گاه پیرزن نیست و جوان مرد است.

دوست یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:00

اون کسی که گفته این جدیترین خطر است میداند که این کانال به انها زمان سقوت اعلی حضرت چه خدمتی کرده است

یعنی میدانند که هر وقت سر و کله اینها پیدا می شود یکی باید برود.

ر و ز ب ه یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:11 http://hazrat-eshgh.com

...
نه من اتفاقا گامی اوقات برای خنده یا اینکه در کشور چی کیگذره نگاه می کنم تلویزیون!
مثلن فیلمی بود که از شبکه دو نشون می داد و رستم رو با علی و آمریکا و غزه و فلسطین و رژیم غاصب صهیونیسم! قاطی کرده بودند..

اون واقعن شاهکار صدا و سیما بود!
از اون به بعد هم بدم از داریوش ارجمند اومد!

کارگزاران رو بیشتر می پسندیدم! که اونم به لطف غزه رفت هوا!

شهروند هم خوب بود! حرفه ای بود به نظرم!

به هر حال میشه از لا به لای اینها یه چیزی در آورد!

روز خوش.

جاوید ایران.

من از شبکه های خارجی اش هیچ یک را نمی پسندم شبکه خای داخلی که بماند.
داریوش ارجمند هنرمند بزرگی بود و هست ولی شخصیتش را من هم نمی پسندم. به نظر من در خط مردم نیست.

سعید یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:21 http://f10.blogsky.com/

سلام عزیزم خوبی؟
خیلی وقته ازت خبری نیست؟
وقت کردی بهمون سر بزن اپ کردم با یه موضوع توپ!!!

چون از شما هم خبری نبود فکر کردم که شما هم نیستید.

انجمن تخصصی الکترونیک ایران یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 http://electronix.ir

سلام.
از وبلاگتون بازدید کردیم. نسبتا خوب بود اما مفید تر از این هم می تونه باشه.

از وبسایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.
با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

وبلاگ ما که دخلی به وبلاگ شما ندارد.
بهرحال چشم.

ر و ز ب ه یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:41 http://hazrat-eshgh.com

به به !!!

بعد از مدتی ما هم اینجا آفتابی شدیم!
کارهای عقب مونده زیاد هست!
...

وقتی اسم بی بی می یاد من یاد بی بی سی می افتم! و وقتی اسم بی بی سی می یاد وسط یاد عدد ۱۳۵۷ و وقتی یاد عدد ۱۳۵۷ می افتم تریبون آزاد خمینی می افتم!

من به هیچ کدوم نه صدای آمریکا و نه بی بی! اعتمادی ندارم! هر کدام جهت دارند! و من از مورد های جهت دار خوشم نمی یاد!
خبر روباه رو ترجیح میدم!

هنوز که ندیدم اصلن فقط جستجو کردم.. فرکانس رو..
یه ۱۰ تا یکی داشت! ۱۱۱۱۷.... اه اه اه
همون فرکانسشم مثل خودش بود!

حال تا بببینیم و بعد این قدر مقدمه بچینیم واسه بی بی!

+ این روزها همه بی بی سی نگاه می کنند! شما چطور ؟؟

جاوید ایران.



من کلن تلویزیون نگاه نمیکنم. اخبار ایران و جهان را از روزنامه اعتماد می خوانم. کمی هم توی اینترنت پرسه می زنم و تمام. سریال هم اصلن. فیلم هم باید با انتخاب خودم باشه که توی کامپیوتر می بینم.
با اینکه می خواهم سر به تن جمهوری اسلامی نباشه ولی بی بی سی و وی او ای هم نگاه نمیکنم.
یک نمیساعتی تا حالا نگاه کرده ام که بیست دقیقه اش ایرج پزشکزاد بود و دایی جان ناپلئون.

کمال شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:29 http://baroonedeltangi.blogsky.com

سلام
به نظرم این شبکه قابل اعتماد هست
voa و شبکه ی خبر هر دو به یک جناح خاص اهمیت میدن و فقط به فکر منافع خودشون یا ارباب هاشون هستند
ما نیاز به یک شبکه ی خارجی داریم و به نظرم بی بی سی در اونها بهترین گزینه هست
البته حیف که دارم خودم رو به 16 قسمت مساوی تقسیم می کنم ولی پدر بزرگوار ریسیور نمی خره
تو سایتشون نوشتن تو شمال ایران میشه با آنتن بشقابی 1 متری هم این شبکه رو گرفت ولی من منظورشونو از آنتن بشقابی یک متری نفهمیدم
اگه شما فهمیدی به ما بگو
نمی دونم چه حساسیت بی خودی دارن اینا که انقده بد بین هستن
ماهواره که غیر مجازه
اجازه ی ورود چنین شبکه هایی رو هم در تهران که نمی دن
آخرش هم می گن برای جلوگیری از فساد این کارا رو می کنیم

آنتن های بشقابی که همه شون در حال حاضر یک متری هستند. شاید منظورشون اینه که ریسیور نمی خواهد!!

niloofar شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:22

man barname ha ra hanoz nadideam ,vali migoyand besiyar khob tasvir daryaft mishavad va harfha be tarafdari az nezam hakem ast .khob inke khatari nadarad .

این هم از خباثت اینگیلیسیاس. یکی به نعل می زنند و یکی به میخ.

پروانه شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 http://ww.parvazbaparwane.blogspot.com

شنونده باید عاقل باشه، نه! منظور حالا بیننده است.

اگر کسی زیاد اخبار گوش کند و فکر کند خود بخود از لابلای خبرها آنچه بخواهد به دست می آورد در اینجا بی بی سی به ضد خودش هم تبدیل می شود.
از خواننده های برنامه های فرهنگی سایت بی بی سی بوده و هستم. اون فایلهای صوتی هدایت از اون سایت بود.

به نظر من هر کدام از روزنامه های خودمان را هم که ورق بزنیم میتوانیم آن چه را که می گذرد را بفهمیم. گیرم کمی سخت تر.

فرناز شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:22

از کیفیت بالای برنامه ها که بگذریم ، از بشدت حرفه ای و خوش ساخت بودن برنامه ها که بگذریم ، من هم مثل شما به یاد آن نقش قدیمی افتادم و با تردید از خودم پرسیدم این یکی چه جور آشی خواهد بود ؟

من از این واژه حرفه ای خیلی خوشم می آید.
دیده اید کار یک آدم حرفه ای -هرکس که باشد آهنگر جوشکار بنا نقاش ...- همیشه دیدنی است و میتوانم ساعتها کار یک آدم حرفه ای را نگاه کنم و خسته نشوم.

حسام شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 http://hessamm.blogsky.com

فعلا که اعلام کردن هر کی با این شبکه همکاری کنه بعنوان مخل امنیت ملی تحت پیگرد قرار می گیره!

یعنی برانداز مخملی نرم.
بهرحال من نگاهش میکنم ولی عمرن باورش کنم. همان طور که برنامه های زمان انقلابش را باور نمیکردم ولی متاسفانه مردم آن وقت باور کردند و حالا هم باور می کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد