بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

خاطره آیت الله خزعلی

یک بار وقتی داشتم وب گردی می­کردم به خاطره­ی پرمعنایی از فرزند آیت الله خزعلی معروف در وبلاگش برخورد کردم؛ خواندنی است:

به زیارت ثامن­الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) رفته بودم. پیرمردی فرزانه از تجار قدیم خوزستان مرا دید. خاطره­ای جالب از ۴۰ سال قبل نقل می­کرد. او می­گفت: ۴۰ سال قبل پای منبر پدرت در آبادان بودم. به فاصله­ی کمی از مسجد، کاباره و کازینو بود و جمعی از جوانان به می­گساری و لهو و لعب و قمار مشغول بودند. حضرت آیت الله بر فراز منبر با اشاره به انحراف جوانان فرمودند: "اگر ۲۴ ساعت رادیو و تلویزیون را به ما بدهند، خواهید دید که چگونه این جوانان را تربیت و اصلاح می­کنیم."

سپس آن پیز فرزانه گفت: "به پدر بگویید هنوز ۲۴ ساعت نشده است؟!" 

*** 

متن بالا از وب نوشت های محمدعلی ابطحی بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
ر و ز ب ه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:43 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
از همون جایی که گفته بودی قبلن چنین چیزی خونده بودم!

به روزم !

می آم و می بی نمت.

الی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 http://www.eliohamed.blogsky.com

نمیدونم این اعتراف رو باید پای صداقتشون گذاشت یا پای پر رویی شون؟
من آپم با یه مطلب مربوط به آپ قبلی تو

فرناز یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:33

مشکل اینجاست که چون در دین اسلام ظاهر همه چیز خیلی اهمیت داره اگر این سوال رو بپرسید جواب خواهند داد که مگه تغییر نکرده ؟ مگه درست نشده ؟ همین که چیزی به اسم کاباره و یا کازینو با تابلو و نئون وجود نداره یعنی درست شده !!

مگر عزاداری ها را نمی بینید؟ دستجات سینه زنی را نمی بینید.
البته دستجاتی که دو سه سال است شیوه غزاداریشان هم باید مطابق دستور حاکمیت باشد. ارک نباشد عکس نباشد. .. نباشد. نباشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد