بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

بدون شرح تابستان 87

تکزاسی ها  می گویند: 

همه دوست دارند که به بهشت بروند، اما هیچ کس دوست ندارد که بمیرد. 

*** 

قبلنا شنیده بودم: برای رفتن به بهشت باید اول بمیری. 

*** 

پ.ن. حتا اگر بهشت پشت قباله ات باشد و در نامت هم ثبت شده باشد. 

*** 

نتیجه گیری: بی خیال مردن. اینجا از اون بهشتی که می شناسیم، بهشت تر است.

نظرات 10 + ارسال نظر
بابک.پ.۲۵ پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 20:58 http://bishehsar.blogsky.com

سلام محسن عزیز
اومدم از تون خداحافظی و کسب حلالیت کنم
بهر حال خوبی بدی دیدی از ما ، بگذز ز من ای آشنا
بدرود

حالا کجا داری می ری؟

فرشته سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:24 http://freshblog.blogsky.com/

خدا بهشت رو واسه آقایون ساخته چون همه اش حوری داره و به درد خانومها نمی خوره برای همینم خانومها علاقه ای به بهشت ندارن. این حرف و حدیث ها یعنی بهشت و جهنم هم ماله آقایونه ولی اگر بدونم توی بهشت چند تا مرکز خرید هست شاید یه کاریش کردم ((-;

پس چی میگن زیر پای مادرانه. بدرتون نمی خوره؟
غلمان هم میگن برای خانمها داره.
مرکز خرید هم نداره هر چی بخوای عندالمطابه به شما عرضه می شود.

سیامک دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 http://morghegereftar.persianblog.ir

کدوم بهشت از کدوم بهشت بهشت تره؟!!!

عشقی! همین بهشتی که توشیم دیگه. یعنی ایران! یعنی این ور آب.
می خندی؟

سعید شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:51 http://minaminoo.blogfa.com

بهشت متعالی ترین خواسته بشر است مشروط بر آنکه در آنجا نیز فرصت تعالی داشته باشد، نه مثل بهشتی که تصویر میکنند که همه میرند اونجا برای عشق و حال و شراب و حوری و ...!!! و هیچ اثری هم از پیشرفت و تعالی توش نیست.

به هر حال بهشت جایی است که آدم با تمام وجود لذت ببرد و هیچ لزومی هم ندارد که آدم بمیرد.

ارادتمند شما

اون بهشتی که به ما وعده اش را داده اند شرط اولش مردن است. مگر می شود نمرده به بهشت رفت؟
این یعنی این که توی این ور آب هیچ آغوش بازی در انتظار شما نیست.
در ضمن من همیشه برای خودم سئوال بوده که اگر شراب خواری حرام است چرا یکی از وعده های بهشت چشمه های شراب است؟ شراب هایی که میگویند عین عسل شیرین است و عین چی چی سکر آور.

شمس جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 20:43

بهشتی که بی مهدی بهشت باشد بهشت نیست
وارونه جهنم سوزان است
دلم از جننتت گریزان است
من بی می ناب زیستن نتوانم
بی باده کشید بار تن نتوانم
من تشنه ان دمم که ساقی گوید
یک جام دگر بگیر و من نتوانم



نیلوفر جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:41

بهشت هر جا که باشه من و شما حتما به آنجا میرویم میدانید چرا ؟ برای اینکه یک عمر مشکلات این فامیلی سخت را برای همین تحمل کرده ایم .مگر نه ؟حالا میبینی دم در بهشت دروازبان از بیسوادی نتونست اسممون را درست تلفظ کند و گفتند حالا برید به جهنم تا بعد.

مام نمیریم میگیم بروید و یک آدم باسواددار بیاورید تا ببینید که ما مادرزاد بهشتی بوده ایم.

بابک.پ.۲۵ جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:03 http://bishehsar.blogsky.com

البته بستگی داره بهشت کجا باشه، بهشتی که آدمای احمق و کلاش توش جا دارن من با جهنمش بیشتر حال می کنم
همین الانم حاضرم بمیرم
مهم نیست
ای ول شبیه این آدمای متحول شده حرف می زنم
اِی مرگ بیا که زندگی ما را کشت
بدرود
فال این ماه کو؟

بهشت یعنی بهشت دیگه. در ضمن اون آدمای کلاش و احمق توش نمیرن.
فال این ماه هم که دوسه تا پست قبل بود.

ب. پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:18

سلام چاکرم همین کنارا می پلکیم با دردا :)

پاتو بلند کن زیر پاتو ببین که تخم چشامون له شده زیرشون.

یوگی بدن کورو پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 http://WWW.APURREZA.BLOGSPOT.COM

آقای مهدی بهشت گرامی برای مدتی برای پروژه ای به بم می رم و خط تلفن نیست که به بلاگتون سر بزنم... اگر کافی نتی ، چیزی پیدا شد یه سری عکس از ارگ برای دوستان روی بلاگ می ذارم از قبل می خواستم خطاهای عکاسی رو ببخشید و ... شاید از بم...

عکاس. نه عکس.
منتنظر شما هستم.

ehsan پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:18

salam, webeton ro to liste blog hay be rooz shodeh didam , jalabe , makhsosan neveshtey sismoni :D:D:D bazam sar mizanam

Mamnoon.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد